Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Minttumaaria_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymä tilattu (numeronsiirto),voiko tilata puhelimen?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilasin uuden liittymän Soneralta, kyseessä liittymän siirto toiselta operaattorilta. Tein tilauksen viikko sitten ja liittymä siirtymässä loppukuusta. Nyt mietin, että olisinko voinut näin jälkikäteen tilata puhelimen Soneran kautta kertamaksulla? En tullut laiteosuutta miettineeksi ollenkaan kun tilasin liittymää, ja nyt käytössäni oleva puhelinlaite alkaa olla tiensäpäässä, joten uusi puhelin olisi tarpeen.. Onnistuuko ostamaan ns.asiakashinnalla puhelinta? Vai täytyykö hakea luuri toisaalta..
4 vastausta
ArttuS_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Erittäin hyvä kysymys!
Olen itse täsmälleen samassa tilanteessa, ja yrittänyt etsiä sivustolta vastausta tähän pulmaan. Toistaiseksi tuloksetta.

Näyttää vähän siltä, että hankkiakseen puhelimen osamaksulla, on pakko ottaa myös uusi liittymä! Mikä on kyllä "vähän" erikoista. Ainakin S-lahdella uuden puhelimen saattoi tilata myös vanhaan numeroon, eikä siinä ollut mitään ihmeellistä.

Mielelläni myös kuulisin/näkisin asiantuntijan vastauksen asian laitaan..
Olavi_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 352 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Minttumaaria ja ArttuS: Voitte ottaa liittymiinne puhelimen, kunhan numero on ensin siirtynyt meille. Puhelimen voi maksaa joko kertamaksulla tai kuukausimaksulla. Puhelinvalikoiman löydätte verkkokaupasta. Tervetuloa asiakkaaksi!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Minttumaaria_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt olen siirtynyt soneran asiakkaaksi. Kävin tsekkaamassa tuota puhelinlaitteen tilausta, eikä siinä ole missään kohtaa sellaista, että voisi jättää liittymän ottamatta. Olen siis juuri ottanut liittymän niin ei ole tarvetta uudella, eikä tarvetta päivittää ns.pakettia. Siis miten toimitaan, että saan ostettua esim.Lumia610 sillä reilun 140 euron hintaan..(maksu siis yhdessä erässä) ?
Katariina__
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Minttumaaria,

kun teet tilausta verkkokaupassa etkä halua vaihtaa liittymätyyppiä, valitset vain sen liittymätyypin mikä sinulla on ja siihen puhelimen. Liittymäsi säilyy siis ennallaan ja vain puhelin tulee lisäksi.

Puhelimen voit maksaa yhdessä erässä - laitat vaan valinnan kohtaan: maksan laitteen yhdessä erässä.

Puhelimesta on valittavana joko 24kk tai 12kk sopimuskausi.

Mukavia hetkiä uuden puhelimen kanssa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut