Liittymä uudessa osoitteessa ei toimi

  • 11 December 2014
  • 6 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,

Kesäkuussa olen tehnyt teille laajakaistan muuttoilmoituksen. 13.6. teidän asiakaspalvelu on yrittänyt soittaa minulle, kerran. En juuri sillä hetkellä päässyt vastaamaan puhelimeen. Pian tämän jälkeen sain teiltä viestin puhelimeeni, että olette vastaanottaneet muuttoilmoitukseni ja homma etenee. Asennuspäiväksi ilmoitettiin 2.7.2012.

Viimeisin yhteydenotto teiltä on tapahtunut 28.6.tekstiviestitse, jossa muistutitte vielä 2.7. tapahtuvasta asennuksesta. Adsl-modeemini on ollut päällä 1.7. lähtien.

Liittymä ei toiminut tuolloin 2.7., eikä se toimi vieläkään. Missä mennään? En haluaisi jälleen joutua odottamaan toimivaa liittymää muutamaa kuukautta. Yksikään muutoistani ei ole tainnut mennä ilman ongelmia teidän puoleltanne. Uskoin kuitenkin, että tämä sujuisi ongelmitta koska muutossa oli kyse naapuri asuntoon siirtymisestä, eikä liittymän nopeutta muutettu.

Ps. Kun soitatte niin olisiko mahdoton ajatus soittaa uudestaan jonkin ajan kuluttua jos asiakas ei pääse vastaamaan juuri sillä hetkellä?


Ystävällisin terveisin,
Vesa Kallio

6 kommenttia

Hei kalve-12

Aluksi pahoittelut, että ongelmia on ollut. Siirto on tehty meidän puolelta. Onko modeemi tällä hetkellä kytkettynä? Olethan kokeillut kaikista puhelinpistokkeista huoneistossa?
Hei,

Mitä tarkoittaa, että siirto on tehty teidän puolelta? Kenenkä puolelta on siis tekemättä?


Modeemi on kytkettynä ja päällä, ei löydä dsl-linjaa. Asetukset tarkistettu oikeiksi moneen kertaan. Kaapelit ehjiä, kokeiltu useampaa. Kokeiltu myös toisella dsl-laitteella-> ei linjaa.

Modeemi ei ole kiinni perinteisessä puhelinpistokkeessa vaan suoraan atk-runkolinjassa eteisen jakokaapissa. Liitteenä vielä kuva.

[attachment=0:dz0r6ipz]IMAG0180.jpg[/attachment:dz0r6ipz]

Näin homman kuuluisi pelittää ja toimikin vielä viimeksi kesäkuussa kun asuimme tuossa naapuri asunnossa.

Onhan osoite nyt rekisteröitynyt teille oikein? xxxxtie 7 C 11 pitäisi olla. Ja oli aikaisemmin xxxxtie 7 C 12.

Tosiasia nyt kuitenkin on, että tähän nykyiseen asuntoon ei dsl-linjaa tule tällä hetkellä.


Ystävällisin terveisin,

Vesa Kallio
Hei kalve-12
kalve-12 kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että siirto on tehty teidän puolelta? Kenenkä puolelta on siis tekemättä?

Tarkoitin tällä että siirto on tehty.

Yhteys on siirretty 7 C 11 asuntoon. Kytkennät näyttäisivät olevan ok. Ota yhteyttä Vikapalveluumme, 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai tee asiasta palvelupyyntö. Näin asia saadaan ratkaistua.
Terve taas,

Vikapalveluun olin yhteydessä tuollon 11. päivä (tai mahdollisesti 12. päivä). Sieltä luvattiin ystävällisesti välittää huoltopyyntöä tms. eteenpäin ja kerrottiin, että tämmöiset hoidetaan kiireellisinä (käytiin tietenkin ensin perusasiat lävitse ja suljettiin pois viat omissa laitteissani...). Luvattiin, että asentaja poikkeaa tarkistamassa kytkökset viimeistään keskiviikkoon (18.7.) mennessä. Asiakaspalvelija kertoi, että tämmöiset hoidetaan aina kiireellisinä tapauksina. No nythän toki on vasta tiistai mutta mitään ei ole vielä mistään kuulunut. Jostain syystä epäilen vahvasti ettei kuulukaan.

Satuinpa itse pääsemään tänään taloyhtiömme sähköpääkeskukseen jossa myös koko taloyhtiön telekaappi sijaitsee. Nopea vilkaisu paljastikin, että tämän asuntomme C11 linja on kytkemättä huoneistoon saapuvaan atk runkolinjaan. Jos asentaja on siellä alunperinkään vaivautunut poikkeamaan niin on kyllä mahtanut olla jonkin asteisia keskittymisvaikeuksia tai sitten voisin suositella ihan vain silmälaseja.


Koska tämä yksinkertainen asia on korjattu?


-vesa-
Hei kalve-12,

asentaja oli siellä juurikin käynyt paikan päällä ja olitte katsoneet liittymäasian kuntoon. Soitin hänelle ja kertoi, että nyt toimii.
Hei,

Juurikin näin, nyt toimii kaikki hienosti. Eikä mennyt kuin vajaa 10 minuuttia viestin kirjoittamisesta, anteeksi hätiköimisestä, meinasi vain usko loppua. Kytkemättähän siellä oli jotain ollut, vai oliko väärin kytkettynä tms.

Kiitos!

-vesa-

Vastaa