Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MIN1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymän käyttöönotto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tilasin verkkokaupasta puhelimen ja liittymän. Mikäli en ota liittymää käyttöön, niin tuleeko siitä mitään maksuja? (tilausvahvistuksessa lukee: Sopimuskausi: 12 kk)

t. MIN1
2 vastausta
Jalmar1_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MIN1!

Lisäisitkö asiakasnumerosi tietoihisi niin pääsen näkemään minkälaisella sopimuksella olet ottanut laitteesi.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
MIN1_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
En tilausvahvistuksesta mitään asiakasnumeroa löytänyt. Mutta yleisellä tasolla liittymän peruminen/käyttämättä ottaminen lienee etämyynnin kautta tilatessa mahdollista?

http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/kuluttajaneuvonta/etamyynti/peruutusoikeus/


t: MIN1
Tämän osion uusimmat keskustelut