Liittymän päivitys ja nopeuden nosto

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 10 katselukertaa

Päivitin omien sivujen kautta laajakaistani (13.5) ja tartuin tarjoukseen 24 megan liittymä hintaan 39,90€/kk.
Sain vahvistuksen siitä sähköpostiini ja siellä kerrotaan hinnaksi 49,40€/kk. Sopimus on 24 kuukauden määräaikainen, joten kaiken pitäisi olla kunnossa. Miksi vahvistuksessa on väärä hinta? Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onhan tässä 14 päivää aikaa perua tilaus, mikäli hinta ei ole sitä mitä mainostetaan.

7 kommenttia

Hei Jermu, jos lisäät asikasnumerosi profiiliisi, voin tarkistaa liittymäsi tilanteen. Vaihtoehtoisesti otathan yhteyttä Asiakaspalveluumme asian tarkistamiseksi. Jos sopimuksesi hinta olisi jostain syystä virheellinen, se toki korjataan oikeaksi.
Nyt on asiakasnumero lisätty profiiliin.
Ikäväkseni täytyy sanoa, että liittymäsi hinta on virheellinen. Pahoittelut tästä. Keskustelupalstan kautta emme voi tehdä muutoksia, joten joudun pyytämään sinua olemaan yhteydessä Asiakaspalveluumme hinnan korjausta varten. Jätän asiakastietoihisi merkinnän tästä, joka nopeuttaa asiasi käsittelyä. Valitse tästä itsellesi sopivin tapa yhteydenottoon.
Ei ollut yhtään vapaata soittoaikaa enää, joten soittakaa kun kerkiätte. Hyvä, että asia tuli nyt hoitoon. Soneran palvelussa ja toimivuudessa ei ole koskaan ollut valittamista. Eiköhän tämä nytkin tästä hoidu.
Jos vapaita soittoaikoja ei ollut, voit jättää asiasta esim. Palvelupyynnön, niin saamme laskutuksen korjattua.
Niinamari kirjoitti:
Jos vapaita soittoaikoja ei ollut, voit jättää asiasta esim. Palvelupyynnön, niin saamme laskutuksen korjattua.


Laitoin palvelupyynnön vielä samana päivänä. Nyt odotellaan, että joku hoitaa asian ja kuittaa sen jotenkin tehdyksi. Tänään liittymänhallinnassa näytti olevan väärä hinta edelleenkin.
Jermu: Lähettämäsi palvelupyyntö oli käsitelty 18.6. aikana ja nyt liitymässäsi on voimassa oikea tarjous.

Vastaa