Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
retrobam_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymän peruttaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

olen DNA asiakas ja ostin viikko sitten iPhone 5S 64 Gb + liittymä Sonera Sopiva Surffilauta 4G. Tänään sain DNA liittymän tarjous joka on Soneraa parempi mutta ihmettelen jos ja miten pitäisi palautta Marshall kajutimen jos jatkaan DNA asiakkaana.

Kiitos!
3 vastausta
kjns
Kunniajäsen
  • 719 custom-general.kudos
  • 1283 custom-general.replies
  • 86 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jos sekä puhelin, että kaiutin ovat käyttämättömiä ja edelleen myyntikuntoisia, ja olet tehnyt tilauksen netin tai puhelimen kautta, pitäisi peruutus onnistua palauttamalla laitteet ja ilmoittamalla peruutuksesta Soneralle.

Tulihan liittymäsopimuksiesi mukana Tilauksen perumislomake? Otsikoitu isolla ja sisältää ohjeet perumisesta.

TILAUKSEN PERUMISLOMAKE

Hyvä asiakkaamme,
meille on tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Jos kuitenkin jostain syystä haluat perua tilauksesi ja olet tehnyt palvelutilauksen puhelimella tai internetistä, voit perua tilauksen 14 vuorokauden kuluessa sopimuksen tekemisestä tai laitteen vastaanottamisesta. Perumistilanteessa hyvitämme sinulle mahdollisesti etukäteen perityn kytkentämaksun, mutta emme palvelun käytöstä aiheutuneita kustannuksia.

Täytä oheinen lomake huolellisesti ja lähetä osoitteeseen:
Telia Sonera Oyj
PL 0400
65101 Vaasa
Vaihtoehtoisesti voit täyttää lomakkeen osoitteessa http://www.sonera.fi/peruutus
retrobam_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos vastauksesta mutta puhelin en palautaisi, olisi pelkästään liittymän peruttaminen…
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei retrobam,
Tässä on oikeastaan pari vaihtoehtoa. Voit palauttaa koko paketin, ja tehdä sen jälkeen laitetilauksen uudelleen, tai ottaa yhteyttä Asiakaspalveluumme p. 0200 17000, jossa tilauksen voi muuttaa, eikä laitetta välttämättä tarvitse vaihtaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut