Liittymän purkaminen/ Viimeisiä laskuja ei saapunut

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei

Ulkomaille muuton takia liittymäni purettiin viime kuun eli tammikuun loppuun. Nyt en kuitenkaan ole saanut e-laskuja sähköpostiini tai normaalinakaan postina, eikö kuitenkin parilta kuulta ollut vielä laskut tulematta. Voisitteko tarkistaa tilanteen. Omille sivuillehan en enää pääse kirjautumaan ei ainakaan onnistunut?

2 kommenttia

Hei Joas,

Uusin lasku on muodostunut tänään ja lähetetään Suomen osoitteeseesi. Laskutustapa näyttää siis olevan paperinen. Saatko laskun vielä Suomen osoitteestasi käsiisi jotakin kautta?

Mukavaa alkanutta viikkoa!

//Katariina
Kiitoksia vastauksesta, laskun maksaminen onnistuu kyllä tuota kautta. Joten ei ongelmaa tämän suhteen.

Vastaa