Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
joas_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Liittymän purkaminen/ Viimeisiä laskuja ei saapunut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Ulkomaille muuton takia liittymäni purettiin viime kuun eli tammikuun loppuun. Nyt en kuitenkaan ole saanut e-laskuja sähköpostiini tai normaalinakaan postina, eikö kuitenkin parilta kuulta ollut vielä laskut tulematta. Voisitteko tarkistaa tilanteen. Omille sivuillehan en enää pääse kirjautumaan ei ainakaan onnistunut?
2 vastausta
Katariina__
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 53 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Joas,

Uusin lasku on muodostunut tänään ja lähetetään Suomen osoitteeseesi. Laskutustapa näyttää siis olevan paperinen. Saatko laskun vielä Suomen osoitteestasi käsiisi jotakin kautta?

Mukavaa alkanutta viikkoa!

//Katariina
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
joas_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitoksia vastauksesta, laskun maksaminen onnistuu kyllä tuota kautta. Joten ei ongelmaa tämän suhteen.
Tämän osion uusimmat keskustelut