Liittymän siirto uudele simille, nyt kumpikaan ei toimi

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei, otin eilen käyttöön uuden puhelimen jossa uusi pienempi sim (vaihdoin iphone nelosesta vitoseen), liittymä aktivoitiin eilen ip, vanha lopetti toiminnan mutta uusi ei vieläkään toimi. Mitä teen, en voi ymmärrettävästi soittaa asiakaspalveluun.... T. Jenni

2 kommenttia

Selvittelin asiaa ja kysyn nyt vielä että onko oikeasti mahdollista, että tälle asialle ei pysty tekemään mitään ennen maanantaiaamua?? Voiko olla että maan suurimmalla (tai ainakin yhdellä suurimmista) ei ole kahtena päivänä viikossa muuta asiakaspalvelua kuin liittymän sulkeminen?
Hei JJN: Onkohan liittymäsi jo toiminnassa? Mikäli ongelma on vielä päällä, lisäähän puhelinnumerosi Profiilisi tietoihin (ilman ensimmäistä nollaa) niin hoidamme liittymäsi kuntoon. Pahoittelut tilanteesta, joka sinulle aiheutui viikonloppuna. Pyhäpäivänä lauantaina ei Asiakaspalvelumme tosiaan ollut auki. Kiireellisissä tilanteissa, kuten tämä kortin toimimattomuuskin, voit toki olla yhteydessä meihin myös palveluaikojen ulkopuolella. Tarkemmat aukioloajat löydät Asiakastuki-sivustoltamme.

Vastaa