Liittymän vaihto

  • 11 December 2014
  • 9 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Heipä vaan,
Mikäli asiaan on jo vastattu, pahoittelen turhaa avausta. Vaihdoin Lauantaina 28.12.2013 Sonera Suurenmoine-liittymään ja otin myöskin uuden puhelimen, Iphone 5S 32gb Silver. Aikaisempi liittymäni oli DNA:lta. Kun valitsin numeroni siirtymään soneralle, sulkeutuuko nyt automaattisesti vanha DNA:n liittymäni, kun tämä soneran uusi liittymä alkaa toimia? Liittymää tilatessa ei mainittu vanhan liittymäni kohtalosta sanallakaan.

Toinen kysymys; käsittääkseni Soneran liittymäni täytyy aktivoida tekstiviestillä. Missä vaiheessa minun kuuluu tämä tekstiviesti lähetää?

Kiitoksia vastauksista!

9 kommenttia

Re: Tarvitseeko vanhaa DNA:n liittymää irtisanoa itse?

ViestiKirjoittaja kjns » 27 Marras 2013, 12:57

Riippuu siitä, siirsitkö vanhan numerosi Soneralle.
Jos teit tilauksen numeron siirtona, Sonera irtisanoo liittymän DNA:lle siirron yhteydessä, jos taas otit uuden numeron, pitää sinun irtisanoa vanha liittymä itse. <- "kjns" vastasi näin toiselle henkilölle.

Jos joku toinen oppinut jaksaa myös ottaa kantaa, niin sitä arvostaisin kovasti.

Toinen kysymys on vielä siis auki.

Vastauksia arvostaisin kovasti.
Hei Nasse93! Vahvistan kirjoittamasi asian oikeaksi eli sinun ei tarvitse irtisanoa DNA:n liittymää vaan se irtisanoutuu samalla kun numerosi siirtyy meille.

Riittää kun laitat meiltä saamasi sim-kortin puhelimeen heti siirtoajan jälkeen niin liittymä lähtee toimimaan. Tekstiviestiaktivointia ei tarvitse tehdä. Mukavaa vuoden vaihdetta!
Hei, minulla vähän vastaava tilanne kuin edellisellä. 9.1.14 olen tehnyt netin kautta liittymätilauksen. Vaihdan DNA-liittymästä Sonera Perus-liittymään ja numero pitäisi siirtyä samalla. DNA:ssa ei ole minulla mitään määräaikaisuuksia joten liitymän vaihto pitäisi sujua muitta mutkitta, mutta en ole postitse saanut vieläkään sim-korttia!? Miten kauan sim-kortin lähettämisessä pitäisi kestää?

Terv.Solle
Moi Solle!

Lisäätkö puhelinnumerosi joka on siirtymässä meille tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin. Jätä numerosta ensimmäinen nolla pois ja älä käytä välilyöntejä. Näin voimme tarkistaa mitä tuolle sopimukselle kuuluu tällä hetkellä.
Kiitos pikaisesta vastauksesta. Tehtävä suoritettu -numero lisätty profiiliin. Odotan mielenkiinnolla mitä liittymälleni kuuluu. :)

-Solle
Merja_J kirjoitti:
Moi Solle!

Lisäätkö puhelinnumerosi joka on siirtymässä meille tuonne käyttäjätunnuksen profiiliin. Jätä numerosta ensimmäinen nolla pois ja älä käytä välilyöntejä. Näin voimme tarkistaa mitä tuolle sopimukselle kuuluu tällä hetkellä.


Olisi kiva saada vastausta nyt mitä liitymälleni kuuluu! Oma numero on lisätty profiiliin.

Terv.Solle
Moi Solle! Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta. Liittymänumeroasi ei enää löydy tiedoistasi, joten joko asia on kunnossa?
hei, vaihdoin tänään liittymäni numeron ilman simkortin vaihtoa, sanoivat että vaihdosta tulee tekstari ilmoitus ja puhelin täytyy käynnistää uudelleen, vanha liittymäni sulkeutui noin klo 13 mutta uusi ei ole auennut ?? mitä tulee tehdä?
Hei eret91,

Lisäätkö puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin voidaan asiassa auttaa paremmin. Vaihtoehtoisesti jos sinulla on toinen liittymä, voit toki olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Vastaa