Lisäpalveluja ei lopetettu vaikka pyysin!

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,

Otin Soneran laajakaistatarjouksen, Koti TV:n, Spotifyn ja Tietoturvan viime lokakuussa. Huomasin tammikuussa, että palvelut ovat vielä käytössä, vaikka en ollut tietoisesti halunnut jatkaa palveluja tarjousajan jälkeen. Pyysinkin sitten tammikuun alussa asiakaspalveluun soittamalla lopettamaan kaikki maksulliset palvelut laajakaistaa lukuunottamatta.

Sain helmikuussa vielä laskun, mutta oletin, että sopimus oli laskettu vielä tammikuun kestäväksi, koska pyysin lopettamaan tammikuussa. Yritin tarkistaa tilannetta Omat Sivut palvelusta, mutta siellä sanottiin (ja sanotaan edelleen), että:
"Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis."

Olen siis ilmoittanut, että en halua maksullisia palveluja. Palvelut ovat kuitenkin vielä päällä ja laskut tulevat. Voisitteko ystävällisesti jossain vaiheessa lopettaa palvelut ja mielellään myös laskuttamisen?

Onko tämä muuten tahallista? Soittamalla ei vaikuttanut siis pyytää ja Omat Sivut ei anna tehdä muutoksia. Jos tämä ei ole tahallista eikä hyvän käytännön mukaista, ylimääräisten laskujen hyvittäminen todistaisi sen. Jos tämä on jonkin pikkuprintin mukaista ja sallittua, mitä voin tehdä? En halua näitä palveluja enkä maksaa niistä.

1 kommentti

Laita tästä asiasta palvelupyyntö Omien sivujen kautta, sillä tämän keskustelupalstan kautta tätä asiaa ei voi hoitaa. Kirjaa palvelupyyntöön samat pääasiat kuin tännekin, niin homma hoituu sitä kautta.

Liittymäsi Koti TV:n kanavapakettien irtisanominen on alunperin tehty jo 5.1.2011, mutta jonkin virheen takia irtisanominen on jäänyt keskeneräiseksi. Tässä mielessä asia on selvä, mutta lähetä kuitenkin vielä palvelupyyntö ja sen vastaanottaja hoitaa irtisanomisen loppuun ja hyvitykset liittymäsi laskutukseeen.

Vastaa