Lisäpostilaatikon tilaus


Kauanko pitäisi kestää lisäpostilaatikon tilaus? Tilasin laatikon lauantaina eikä vieläkään ole tullut tunnuksia.
Omilla sivuilla lukee näin: Hyvä asiakkaamme,
Tilauksesi käsittely on kesken. Et voi tänä aikana tehdä muutoksia kaikkiin asetuksiisi, etkä tilata tiettyjä uusia palveluita ennen kuin edellinen muutos tai tilaus on valmis.

47 kommenttia

Hei Maukkis,

Edelleenlähetys asia näytti olevankin jo hoidossa. Oletko jo testannut lähtikö toimimaan niin kuin piti?
Marko- kirjoitti:
Hei Maukkis,

Edelleenlähetys asia näytti olevankin jo hoidossa. Oletko jo testannut lähtikö toimimaan niin kuin piti?

Okei, nyt toimii kiitti!
Tilasin aamulla uuden Lisäpostilaatikon, kauan vielä mennee et sen saa käyttöönsä?
Iltaa Maukkis,
hieman normaalia kauemmin näyttää kestäneen tuon lisäsähköpostilaatikon tilaus liittymällesi. Laitan tuosta tietoa eteenpäin, jotta saamme sen kuntoon. Tulet saamaan tiedon pääsähköpostilaatikkoosi kun tilaus on onnistuneesti mennyt läpi.
Lauren kirjoitti:
Iltaa Maukkis,
hieman normaalia kauemmin näyttää kestäneen tuon lisäsähköpostilaatikon tilaus liittymällesi. Laitan tuosta tietoa eteenpäin, jotta saamme sen kuntoon. Tulet saamaan tiedon pääsähköpostilaatikkoosi kun tilaus on onnistuneesti mennyt läpi.

Eipä ole mitään ilmoitusta vielä tullut, mikähän nyt on vialla?
No nyt laitoin tuon Edelleenlähetys sähköpostiin(pääpostilaatikko) ja Älä säilytä viestejä sähköpostipalvelimella. Niin ei näytä nuo asetukset jäävän päälle eli ei siirry viestit mihinkään. Tämän ongelman kanssa on ollut joka kerta häikkää aina joutuu teknisen tuen kautta laitattaa asetukset kuntoon. Kyseessä siis tämä M-1 loppuinen tili. Korjatkaa nyt hel***issä nuo viat kuntoon.
Eipä taida täältä kautta saada vastausta.
Hei maveric

Kokeilin edelleenlähetysasetusta itse ja se toimi normaalisti. Viestit saapuivat perille valittuun osoitteeseen. Katsoin myös sinun tiedoista, että muutos edelleenlähetyksestä menee läpi. Olet kokeillut muuttaa asetusta jo useampaan kertaan viime päivinä?

Ota yhteyttä Vikapalveluumme ja kirjaa asiasta vikailmoitus. Vikailmoituksen kautta asiaa voidaan tutkia tarkemmin ja ongelma saadaan varmasti ratkaistua.

Vikailmoituksen voi jättää soittamalla 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai jättämällä asiasta palvelupyynnön, niin me otamma yhteyttä sinuun.

Toivottavasti ongelma saadaan ratkaistua nopeasti!
Arttu- kirjoitti:
Hei maveric

Kokeilin edelleenlähetysasetusta itse ja se toimi normaalisti. Viestit saapuivat perille valittuun osoitteeseen. Katsoin myös sinun tiedoista, että muutos edelleenlähetyksestä menee läpi. Olet kokeillut muuttaa asetusta jo useampaan kertaan viime päivinä?

Ota yhteyttä Vikapalveluumme ja kirjaa asiasta vikailmoitus. Vikailmoituksen kautta asiaa voidaan tutkia tarkemmin ja ongelma saadaan varmasti ratkaistua.

Vikailmoituksen voi jättää soittamalla 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16:30 tai jättämällä asiasta palvelupyynnön, niin me otamma yhteyttä sinuun.

Toivottavasti ongelma saadaan ratkaistua nopeasti!

Tein jo tuossa aamulla netissä siitä vikailmoituksen, mut aina kun ne on soittaneet niin ne on laittaneet vaan sieltä päästä asetukset kuntoon eivätkä ole kyseiselle vialle tehneet mitään, ja tämä sama vika on ollut jo useamman kerren.
Onkohan tuo vikailmoitus mennyt perille minkä eilen aamulla tein?
Hei meveric

Vikailmoitus on otettu vastaan ja vika pitäisi olla korjattu. Joko edelleenlähetys toimii?
Arttu- kirjoitti:
Hei meveric
Vikailmoitus on otettu vastaan ja vika pitäisi olla korjattu. Joko edelleenlähetys toimii?

Kyllä nyt toimii, onkohan ne nyt korjanneet sen silleen et se toimii jatkossakin ei tarviisi aina tuon kanssa tapella?
Lisäpostilaatikon tilausjärjestelmä hyytyy ja jää ikilooppiin. Sitten kun menee muualle Omilla sivuilla näyttöön päsähtää kesken kaiken allaoleva ruutu:[attachment=0:1ayaf3st]Sieppaa.JPG[/attachment:1ayaf3st]

Nimi jota yritän sähköpostilaatikon nimeksi saa leiman "on jo käytössä" eikä sitä silloin voi yrittää uudelleen, mutta sähköpostilaatikkoa sillä nimellä ei näytä syntyvän.

Mikä mättää?
Hei nettipeikk0

Olit ilmeisesti hoitanut asian jo Asiakaspalvelun kautta? Valitettavasti haluamasi osoite oli jo varattu. Mikäli jatkossa ilmenee saman tyyppisiä ongelmia, ota yhteyttä Asiakaspalveluumme niin luomme sähköpostin sitä kautta. Toivotaan kuitenkin, että ongelmia ei enää ilmene, jos tulet toisiin toisiin aatoksiin sähköpostin suhteen.
Siis minä raportoin lähinnä nettisivustonne bugista tms koska sivusto jää lisäpostilaatikon luonnissa looppiin ja jumiin. Kai te sentään korjaatte sen bugin sillä asiahan ei korjaannu sillä että asiakkaat alkaa soittelemaan teidän ylenmäärin ruuhkaiseen aspaanne rutiiniasioiden hoidossa jotka te mainostatte hoituvan kätevästi omien sivujen kautta.
Hyvä, että ilmoitit asiasta. Kiitokset tästä. Välitin tiedon asiasta tietenkin eteenpäin. Vioista ilmoittaminen helpottaa asian tutkimista. Ongelma on meillä tiedossa ja tutkinnassa. Pyrimme korjaamaan asian kuntoon mahdollisimman pian.
On muuten taas jumissa tuo Lisäpostilaatikon tilaus. Tietojen varmistuksen jälkeen junnaa paikallaan. On kokeiltu kaikilla mahdollisilla selaimilla.
Niin on ihan sontaa koko toiminta, jää jauhaamaan tuo ympyrä siihen eikä mitään tapahdu HETKINEN tilausta käsitellään. Eilen koitin kanssa sama homma, mulla on ollut muutenkin näitten lisälaatikoiden kanssa ongelmia, ei saa itse laitettua viestin siirtoa päälle ja vikapalveluun olen ollut yhteydessä jo useamman kerran, ja aina on sieltä jouduttu laittamaan asetukset kohdilleen ja luvattu et vika korjataan mutta eipä ole tapahtunut mitään, pitäisi asiakkaan päästä nyt noita palveluja itse muuttamaan. Mikä siinä kun ennen toimi sanotaan vuosi sitten ja nyt kusee kaikki?
Lisäpostilaatikon tekeminen ei onnistu. Jää jumiin siinä vaiheessa, kun yrittää vahvistaa tiedot... sitten kun yrittää myöhemmin uudestaan sähköpostiosoitteen luomista, niin väittää että sähköpostiosoite on jo käytössä, vaikka siis edellisenä päivänä oli muka vapaana.

Olisi ihan kiva saada vaimollekin sähköpostiosoite, kun edellisen operaattorin sähköpostit lakkaavat kohta toimimasta. Mihin tässä oikein pitäisi ottaa yhteyttä? Olen yrittänyt luoda tuota sähköpostia noin viikon verran joka päivä ja useammalla eri selaimella.
Minäkin olen tässä eilisen ja tämän päivää koittanut, mut eipä onnaa. 1 sain tänään tehtyä mut siinä se olikin enkä noita siirtoja toiseen s.postiin tunnu saavan tehtyä.
No nyt ei onnistu enää lisäpostilaatikon poistokaan, eilen tein vikailmoituksen mut eipä ole kuulunut mitään, nyt on kyllä pensselit ja vehkeet sekasi Soneran päässä.
Moi,
Tilasin lisäpostilaatikon, nyt kun teen siitä edelleenlähetys sähköpostiosoitteeseen (pääpostilaatikkoon) ja älä säilytä viestejä sähköpostipalvelimella
niin ei onnistu, on koitettu eri selaimilla. Ei tule mitään virhettä vaan teksti, Tilauksesi on tallennettu onnistuneesti, mutta postit ei siirry ( vikailmoitus jätetty viimeviikolla, ei ole kuulunut mitään )

Vastaa