Lokakuun lasku ei ole tullut?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Moi,

tilanne on se, että määräaikainen sopimukseni pääsi loppumaan 3.9. ja syyskuulta tuli hieman "normaalia" isompi lasku, mistä asian huomasinkin vasta. Soitin sitten asian huomattuani heti myyntiin ja tein uuden 2 vuoden määräaikaisen sopimuksen (olisikohan ollut 19.9. se uusinta), kuitenkaan lokakuussa ei ole tullut laskua lainkaan. UrhoTotal kausikorttikin (99e) on vielä laskuttamatta.

Johtuuko se nyt jotenkin tästä sopimuksen uusimisesta ja laskutus jatkuu normaalisti sitten taas marraskuun puolella? Minuahan ei tietenkään haittaisi jos ei laskuja enää koskaan tulisi, mutta se ei taida olla mahdollista. Toivottavasti kaikki on mennyt niin kuin pitikin, eikä joululahjaksi napsahda 300e internet-laskuja. 🙂

3 kommenttia

Hei inspekta !

Kyseinen lasku, minkä olet viimesimmäksi saanut (ep 01.10) kk-maksut on ajalta 01.08-03.09.2012 eli laskutettu edellisen määräaikasuuden päättymispäivään.

Seuraava lasku (ep 05.11) tulee olemaan ajalta 04.09-19.9.2012 ns. normaali hintaa ja 20.09- (30.09) alkaa sitten sovitusti uuden määräaikasuuden mukaan hinnottelu. Tulevalla laskulla tullaan laskuttamaan myös Sm-Liigan kausikorttimaksu 99e.

Meillä on päiväkohtainen hinnottelu, joten laajakaistan kk-maksut laskutetaan jälkikäteen.
Milloinkahan se seuraava lasku mahdollisesti saapuu? Ei voi olla mahdollista, että seuraavan laskun eräpäivä on muka jo 5.11., enkä ole laskua edelleenkään saanut (eikä sitä näy myöskään laskuarkistossa). Tuskin mitään laskua koskaan missään tarvitsee alle viikon varoitusajalla maksaa.

Onko se nyt jäänyt jonnekin bittiviidakkoon se lasku, vai mikä kompa tässä on?
Hei inspekta,
Olet oikeassa, laskun olisi pitänyt jo lähteä, mutta näin ei ole tapahtunut. Laitoin asian eteenpäin selvitettäväksi. Otamme sinuun yhteyttä heti, kun asia on selvitetty!

Vastaa