Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Riki87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Loppulasku ja e-lasku

Moi!
Irtisanoin laajakaistaliittymän ja sain loppulaskun paperisena, maksoin sen heti mutta nyt huomasin että lasku on veliotettu e-laskuna uudestaan. Eli lasku on nyt maksettu kahteen kertaan. Voisitteko hyvittää summan?
Ja huomautuksena voisitte vastaisuudessa laittaa paperiseen laskuun huomautuksen että jos käytössä on e-lasku niin sitten ei paperilaskua tarvitse maksaa.
5 vastausta
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei Riki87!

Laitetaanpa asia kuntoon. Paperilaskun erittelyssä tosiaan näkyy vain se laskutettu aika, tuo lisäinfo on hyvä idea, laitanpa sen eteenpäin. Tiedä sitten millainen homma on käytännössä lisätä tieto viimeiselle paperilaskulle.... toivottavasti onnistuu.

Jos haluat summan takaisin tilille, niin laita meille Omilta sivuilta viestiä ja siihen mukaan tilinumero IBAN-muodossa. Toinen vaihtoehto on kohdistaa tuo ylimääräinen suoritus muille tuotteillesi, tuleville laskuille. Siihen riittää että ilmoitat asiasta palstalla.

Miten tehdään? 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Riki87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei!

Asiallista asiakaspalvelua, I like.
Miten menee kun tämä lasku oli 70€ mutta muut laskut on vain jotain 50€ joten miten ylijäävälle 20€ tapahtuu? Siirtyykö se sitten sitä seuraavalle laskulle?
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Riki87: Juu, jos rahaa jää yli, menee se sitten hyvittämään seuraavaa laskua 🙂
Laitetaanko summaa kuittaamaan jo tätä uusinta, 14.11.14 erääntyvää laskua? Eli sitä ei näin ollen tarvitsisi erikseen maksaa? Ja loput menee sitten seuraavalle laskulle.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Riki87_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei!
Juu laitetaan jo tuohon 14.11.14 laskuun.
Kiitoksia hyvästä palvelusta.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Riki87: Ok, hoidettu 🙂 Eli nyt tuota uusinta 14.11. erääntyvää laskua ei tarvitse maksaa, vaan se kuittaantuu pois. Loput sitten seuraavalle laskulle.
Hauskaa viikonloppua sinne!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera