Loppulasku

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Sain laskun ajalta 1.6-15.7. Laskun numero: 74241794. Entinen asiakasnumero: 3000809760.

Määräaikainen sopimukseni loppui 15.6. ja sen jälkeen laskuerittelyssä näkyy Sonera Tietoturva Plus. En ole kyseistä palvelua tilannut enkä saanut (kyse on kai ladattavasta ohjelmasta).

Onko mahdollista korjata laskun tietoja?

1 kommentti

Hei sagittarius!

Sonera Tietoturva Plus on ollut liittymässäsi vuodesta 2010 saakka ja siitä on veloitettu kuukausimaksut normaalisti joka kuukausi. Palvelu on sisältänyt tietoturvan sekä varmuuskopio -palvelun. Eli lasku on aiheellinen myös tuon palvelun osalta.

Vastaa