Loppulaskutus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Terve

Minulla oli Sonera superpaketti jonka määräaikaisuus loppui 13.8.2014. Kävin heinäkuussa 2014 puhumassa sopimuksen jatkosta Soneran toimipisteessä Raision Myllyssä, tällöin minun käskettiin palata asiaan elokuussa kun sen hetkiset tarjoukset yms on tiedossa. Elokuun alussa kävin uudestaan liikkeessä ja minun sopimusta jatkettiin 13.8.2014 eteenpäin tarjouhinnalla kuten aiemmin. Tämän jälkeen sain muutaman päivän päästä puhelun Soneralta että minulle ei voida tarjota enää Sonera Viihdepakettia tarjoushinnalla, mutta voin jatkaa ns normaalihinnalla (55,34€/kk). Tähän en tietenkään suostunut vaan irtisanoin sopimukseni loppumaan 13.8.2014, palautin laitteiston muistaakseni 17/18.8.2014. Tällöin varmistin että onhan kaikki nyt kunnossa ja sopimus lopetettu yms yms, kuten olin jo monesti varmistanut puhelimen välityksellä kun olin teidän kanssa keskustellut.

Tästä seurasi loppulasku jossa minua on veloitettu 14.8-25.8 12 pv tällä korkeammalla hinnalla eli yhteensä 21,43€. Soitin asiakaspalvelijalle asiasta ja hän sanoi että koska en ole 2vk ennen sopimuksen päättymistä lopettanut sopimustani on minulta veloitettu tämä "ylimääräinen" summa. Miten olisin voinut lopettaa sopimukseni ajoissa koska vielä elokuun alussa kaupassa käydessäni sopimuksen jatko onnistui (jostain syystä) ?Jos tämän minulle kerrotte niin olisin tyytyväinen. Toinen asia on, että olen palauttanut laitteet ja te jatkatte minun laskuttamistani vielä tämänkin jälkeen.

1 kommentti

Hei hyytka34! Olen kyllä samoilla linjoilla kanssasi eli tässä tapauksessa liittymä olisi voitu irtisanoa ilman kahden viikon irtisanomisaikaa. Hyvitin nyt 14.-25.8 väliset maksut laskultasi, jolloin maksettavaksi jää ainoastaan 18,98€. Muuta vain laskun loppusummaa, viitenumero pysyy samana. Toivottavasti tämä sopii 🙂

Vastaa