Lumia 920


Moro,

Näyttää siltä että Lumia 920 ei voi enää tilata verkkokaupasta (saatavuus?). Onko milloin tulossa takaisin myyntiin?

44 kommenttia

Moi daedalus! Lumia 920 poistettiin verkkokaupasta heikon saatavuuden vuoksi. Tällä hetkellä meillä ei ole tarkempia tietoja, milloin saamme laitteen taas myyntiin. Kannattaa seurata verkkokauppamme sivuja!
Ettekö kuitenkin voisi ottaa tilauksia vastaan, kyllähän niitä laitteita jossain vaiheessa taas saadaan toimitukseen?

Itse olisin siirtämässä numeroni Soneralle aidon 4G LTE:n vuoksi, joten olisi kiva saada numeronsiirto vireille vaikka laitetoimitus viivästyisikin.
Itsekin olen sitä mieltä että olisi hyvä ottaa vielä vastaan tilauksia. Laittakaa vaikka sinne sivulle että toimituksessa kestää 🙂
petrik: Tottakai voimme ottaa tilauksia vastaan. Lumia 920 mallille on heikko saatavuus koko loppuvuoden, mutta tuleehan niitä toki jossain vaiheessa tilattavaksi. Numeronsiirto voidaan tehdä jo ennen laitetilausta. Nyt meillä on hyvä tarjous liittymän siirtäjälle: Uuden liittymän avaajalle/liittymän siirtäjälle Fiksu paketti tai Fiksu Plus paketti puoleen hintaan ensimmäiset 12 kk. Tarjous löytyy myös osoitteesta: bit.ly/SE1woC

Voit lähettää meille esim. Facebookin kautta yksityisviestillä tietosi niin soitamme sinulle ja tehdään tilaus valmiiksi odottelemaan. Toki voit myös itse soittaa Asiakaspalveluumme 0200 17000 ja jättää tilauksen sitä kautta. Tervetuloa asiakkaaksemme!
Milloinkas näitä Lumioita olisi tulossa lisää?
Saako tätä laitettua jo tilaukseen? Ettei tarvitse koko ajan sivuja kyttäillä.
Hei SimoM!

Saamme Nokialta tämän viikon loppupuolella uuden erän joista toivon mukaan päästään toimittamaan kaikki ennakkoon tilatut laitteet. Mikäli ylimääräisiä laitteita tuosta erästä jää, laitetaan ne verkkokauppaan tilattavaksi. Nyt siis skarppina loppuviikosta niin saat sinäkin omasi!
Melina kirjoitti:
Hei SimoM!Saamme Nokialta tämän viikon loppupuolella uuden erän joista toivon mukaan päästään toimittamaan kaikki ennakkoon tilatut laitteet. Mikäli ylimääräisiä laitteita tuosta erästä jää, laitetaan ne verkkokauppaan tilattavaksi. Nyt siis skarppina loppuviikosta niin saat sinäkin omasi!


Teidän verrkosivuilla luki jo viime viikon lopulla näin: "Kaikki verkkokaupasta ennakkotilatut laitteet ovat lähteneet toimitukseen"

Eli sanotko nyt, että kaikki ennakkotilatut laitteet eivät ole lähteneet toimitukseen? Nyt siis skarppina siellä Soneran päässäkin!

Viime viikolla kilpailijaoperaattorin liikkeessä puhelimia oli jo hyllyssä, ja kieltämättä ajatus vaihdosta alkaa jo houkuttelemaan.
Hei ppikkupe!

Myönnettäköön että tiedotus ei ihan ole siinä kuosissa kuin pitäisi. Kaikki ennakkotilatut laitteet ovat lähteneet toimitukseen, eli ovat ns. toimitusputkessa odottamassa Nokialta saapuvaa erää. Kun puhelimet saapuvat meille, voidaan ne heti pukata matkaan. Sitä tuolla verkkosivuilla yritetään sanoa, joskin aika epäselvästi. Toivotaan että sanomaa saataisiin hieman selkeämpään muotoon. Pahoittelut mikäli tämä on aiheuttanut epäselvyyksiä.
Melina kirjoitti:
Myönnettäköön että tiedotus ei ihan ole siinä kuosissa kuin pitäisi. Kaikki ennakkotilatut laitteet ovat lähteneet toimitukseen, eli ovat ns. toimitusputkessa odottamassa Nokialta saapuvaa erää.


Vastauksesi ei parantanut käsitystäni teidän asiakaspalvelusta ja tiedottamisesta oikeastaan lainkaan. Jos ennakkotilaukseni on vasta nyt odottamassa tavarantoimittajalta saapuvaa erää, niin missä se tilaus on pyörinyt kaikki ne viikot tähän saakka?

Teidän liikkeessänne asiakaspalvelija selitteli toimitusvaikeuksia Euroopan suurien operaattoreiden massiivisilla tilauksilla. Selitys olisi ymmärrettävä, jos TeliaSonera ei itsekin olisi yksi Euroopan suurimmista operaattoreista. Samaisessa kauppakeskuksessa, jossa TeliaSoneran liike sijaitsi, oli myös DNA:n myymälä, jossa luvattiin uusi puhelin perjantaiksi. Ei ennakkotilausta.

Sillehän ei tietenkään mitään voi, jos puhelimia ei todellakaan ole, tai niitä ei ole valmistajalta edes ajoissa tilattu, mutta toistuva tyhjän lupaaminen ei tilannetta varsinaisesti kohennakaan.
Moikka ppikkupe!

Tiedonkulun ja tiedotuksen kanssa on kieltämättä ollut ongelmia. Käsitykseni mukaan kaikki ennakkotilatut puhelimet on jo toimitettu, ellei sitten tilauksessa ole ollut jotain ongelmia, joka on vaatinut lisäselvitystä. Sen sijaan varsinaisen ennakkotilauksen jälkeen tilatut puhelimet odottavat seuraavaa laite-erää.

Laittaisitko vielä asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan missä tilauksesi suhteen mennään.
Johannes kirjoitti:
Laittaisitko vielä asiakasnumerosi tai puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan missä tilauksesi suhteen mennään.


Moron. Täytyi laittaa puhelinnumero.

Olisin tarkistanut asiakasnumeron Omilta sivuilta, mutta sieltä sitä ei mistään löytynyt - ei edes laskumapista.
Moi,

Tilasin oman mustan Lumian yrityspuolelta 29.11.12. Onko realistista odottaa puhelinta jo loppuviikon erästä saapuvaksi?
Hei Benighted00 !

Laittaisitko sinäkin tietosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan missä sinun tilauksesi suhteen mennään.
Katju kirjoitti:
Hei Benighted00 !

Laittaisitko sinäkin tietosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan missä sinun tilauksesi suhteen mennään.


Moi,

En löytänyt asiakasnumeroa, mutta laitoin puhelinnumeron, kuten edellistä käyttäjää neuvottiin. Alku on siis 040(jostain syystä näytti jättävän ensimmäisen nollan pois, kun lisäsin numeron)
Hei Benighted00 !

Loppuviikosta pyritään toimittamaan kaikki etäjonossa olevat tilaukset, joten saattaa olla että sinunkin laitteesi pystytään toimittaa.
Hei,
marraskuun puolella tehty tilaus, 920+liittymä, liittymä kyllä päivitetty mutta mikähän Lumian tilanne?
Asiakasnumero löytyy jo käyttäjätiedoista.

Terveisin,
nimim. kohta 20 vuotta asiakkaana,
jokohan se kultakello kohta napsahtaa postin kautta.. 😉
Hei Jaqsterix !

Tilauksellasi on myös sama tilanne, loppuviikosta pyrimme toimittamaan laitteita niin paljon kuin näitä tilauksia jonossa on.
Katju kirjoitti:
Hei Benighted00 !

Loppuviikosta pyritään toimittamaan kaikki etäjonossa olevat tilaukset, joten saattaa olla että sinunkin laitteesi pystytään toimittaa.


Kiitos tiedosta. Tiedättekö vielä, lähteekö puhelimet matkaan jo huomenna vai perjantaina; ts. kerkeekö puhelin saapua perjantaina vai meneekö maanantaina puolelle?
Vaikea sanoa. Riippuu siitä, mihin aikaan lähetys saapuu varastoomme. Toivottavasti saadaan luurit matkaan jo torstaina.
tilasin oman lumia 920 28.11 niin ajattelin kysyä näettekö mikä tilauksen tilanne tällä hetkellä?
Johannes kirjoitti:
Vaikea sanoa. Riippuu siitä, mihin aikaan lähetys saapuu varastoomme. Toivottavasti saadaan luurit matkaan jo torstaina.


Kerkeskö tänään lähteä? 🙂
Hei Benighted00 ja duckstone !

Teidän molempien tilaukset näyttäisivät lähteneen matkaan, vielä ei postin lähetystunnusta ole niille kuitenkaan muodostunut. Mutta tämänhetkisen tiedon mukaan laitteet olisi siis noudettavissa ensi viikon alkupuolella.

Kun seurantakoodi muodostuu, siitä tulee tieto tilauksessa annettuun sähköpostiinne, jonka mukaan voitte tarkistaa milloin lähetys on noudettavissa postitoimipaikastanne.
Hei,

Saatiinko myös keltaisia Lumia 920:ä matkaan? Tilaukseni on ollut sisällä 27.11 lähtien, ja ainakaan tilausseurannassa sen tila ei ole vieläkään muuttunut.

Voisitteko tarkistaa missä asian kanssa mennään? Lisäsin profiiliini puhelinnumeroni. Kiitos!
Onko tietoa sonera-kaupasta tehtyjen tilauksien toimituksesta?
Hei MM85 !

Jos lisäät asiakastietosi tänne em. ohjeen mukaan, voimme tarkistaa sinunkin tilauksen.

Vastaa