Lumia 930 ulkomailla

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Missä vika, kun uusi Nokia 930 ei pysy verkossa..Kreikan Rodoksella Verkko pysyy noin minuutin kerrallaan ja taas putoaa. Hinta tieto viesti Soneralta tuli vasta viidentenä päivänä. Puhelimessa on automaattinen verkonhaku päällä ja muutkin asetukset on kohdallaan. Olen pudottanut 4G :stä 3G: hen. Olen myös kokeillut manuaalista verkonhakua mutta vain yhdistyy Vind GR muut ovat kiellettyjä tai ei yhdistä.

4 kommenttia

focus-75 kirjoitti:
Missä vika, kun uusi Nokia 930 ei pysy verkossa..Kreikan Rodoksella Verkko pysyy noin minuutin kerrallaan ja taas putoaa. Hinta tieto viesti Soneralta tuli vasta viidentenä päivänä. Puhelimessa on automaattinen verkonhaku päällä ja muutkin asetukset on kohdallaan. Olen pudottanut 4G :stä 3G: hen. Olen myös kokeillut manuaalista verkonhakua mutta vain yhdistyy Vind GR muut ovat kiellettyjä tai ei yhdistä.



Hei focus75,

onko sinulla tietoa toimiiko muilla Soneran liittymät Rhodoksella tällä hetkellä? Onko sinun mahdollista testata sim-korttia toiseen puhelimeen? Jos haluat että katsomme liittymääsi tarkemmin niin voit lisätä tänne keskustelupalstalle profiiliisi puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa. Numero ei näy muille palstan keskustelijoille. Voit myöskin halutessasi laittaa Facebookin kautta meille yksityisviestillä tietosi ja vikailmoituksen niin tutkimme tarkemmin.
Ok. Lisään puhelin numeron profiiliin. Muutamalla muullakin puhelin haki verkkoja pitkään. En sitten tiedä miten sitten verkossa pysyvät.
405936210
Hei focus-75,

Kiitos tiedosta. Liittymällä ei näy mitään joka aiheuttaisi ongelmia. Tarkistin ettei tiedossamme ole yleistä vikaa Rhodoksella. Jos ongelma jatkuu entisellään ja laitevian mahdollisuus on suljettu pois, laittaisitko meille vikailmoituksen Facebookin yksityisviestin kautta tai kirjaa Soneran Omilta sivuilta häiriöilmoitus niin selvitellään tarkemmin.

Vastaa