Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
korar-50_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 6 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Lupaukset?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kirjoitettu 13.5. Tein tästävain uuden topicin, josko saisin nopeammin vastauksen.

Hei,

Jättämästäni palautteesta huolimatta ette ole onnistunut lunastamaan ainoatakaan annettua lupausta ja laitteet eivät ole edes minulla vielä. Minulle luvattiin tuotteiden toimitus siis pisteellä jo seufaavaksi päiväksi ja kun minuun otettiin palautteeni tiimoilta yhteyttä puhelimitse, luvattiin minulle lähettää tekstiviestinä postin lähetysnumero. Eipä ole kuulunut siitäkään...

Mikäli laitteita ei toimiteta huomiseen 14.5 mennessä, onko sopimus mahdollista purkaa soneran tuotteiden myyntipisteessä, sillä olette tässä tapauksessa omilla toimillanne valitettavasti menettäneet kasvonne uuden asiakkaan silmissä.

Tulen varmasti myös sopimuksen mahdollisen purkamisen jälkeen tukemaan muiden operaattorien palveluita ja suosittelemaan myös omalle verkostolleni samankaltaisia toimia.

Toivoisin Soneran tarjoavan jonkinlaista hyvitystä, kun koko tilaus/"toimitus" on hoidettu erittäin huonosti.


Terveisin
Arttu Korhonen


Lisäys:Vaikkakin kyseinen notuuli kampanjaasioista löytyykin, olisi nyt edes kohteliasta myyjän sanoa,että kyseessä on määräaikainen sopimus!!!!
1 vastaus
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei korar-50,
Vastasin sinulle alkuperäisessä ketjussa!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut