Luvattu hyvitys ei meinaa tulla

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Tilasin sonera viihdepaketin viime helmikuussa ja otin siihen urhotv paketin mukaan määräaikaisella sopimuksella. Sovimme että tilaus katkeaa automaattisesti sm-liigakauden loputtua.

Tilaus ei kuitenkaan katkennut ja maksoin palvelua turhaan pitemmän aikaa. Elokuussa? huomasin maksavani ylimääräistä ja otin yhteyttä soneran asiakaspalveluun. Asiakaspalvelussa oltiin jyvällä tapahtumista ja luvattiin hyvittää ylimääräiset maksut seuraavissa laskuissa, annettiin jopa hyvitystä vaivasta.

Vähään aikaan ei kuulunut mitään mutta alle kuukauden kuluttua kuitenkin minulle tuli soneralta lasku, jonka summa oli 49 euroa eli siinä oli edelleen tuo urhotv vielä mukana. Taas otin yhteyttä soneran asiakaspalveluun ja siellä ei saatu selvitettyä mitään joten asiaani aiemmin hoitaneelle henkilölle jätettiin soittopyyntö ja hänen luvattiin soittavan minulle muutaman päivän sisällä. Kaksi viikko odotin eikä soittoa kuulunut!

Soitin lopulta itse TAAS soneran asiakaspalveluun. Tällä kertaa vastaamaan sattui henkilö joka jälleen lupasi että asia on nyt hoidettu ja laskuja ei tule. Vanhat laskut myös oli puhe poistaa koska ne olivat turhia.

No taas menipariviikkoa kun tulin kotiini odotti yllätyksenä kirje perintätoimistolta, en ollut maksanut laskua, joka minun käskettiin soneralta repiä ja sanottiin että homma on kunnossa (seuraavan laskun piti tulla joskus joulu-tammikuussa hyvitysten takia)

Enää ei oikeen kiinnostaisi yrittää selvittää tätä asiaa asiakaspalvelunne kanssa koska aika selvästi näkee että siellä ei hommia saada hoidetuksi. Olisiko antaa jokin yhteystieto jossa nämä asiat saadaan oikeasti hoidettua?!

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa