MIX-KANAVIEN TALLENNUS EI ONNISTU!

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moro!
Olen yrittänyt jo monta kertaa saada tallennettuu minun MIX M-kanavapakettia onnistumatta siinä.
Missä lienee vika............????
Varmaan teidän päässä.................!!!!!

3 kommenttia

Hei trixi08,

Tuleeko ongelma vastaan kun yrität vaihtaa kanavia Soneran omilta sivuilta kirjautumisen jälkeen? Saatko minkäänlaista vikailmoitusta asiasta? Jos laitat vaikka haluamasi kanavat tänne niin voidaan vaihtaa ne tätä kautta jos ongelma yhä jatkuu. Tietenkin on hyvä selvittää tuo ongelma omien sivujen kanssa myös mikäli tilanne jatkuu.
Heippa!
Ongelma koskee nimenomaan Omat Sivut missä valitaan kanavat MIX-pakettiin.En pääse tallettamaan valitsemiani kanavia koska ei ilmesty sitä "vahvista kanavapakettia" painikenappia kun olen valinnut niitä kymmenen kanavaa mitä MIX -pakettiin kuuluu. Yritin taas tänään vaihtaa pari kanavaa siinä paketissa ja sen jälkeen vahvistaa sitä mutta kun ei niin ei....Teillähän on ollut jotain vikaa Omien sivujen kanssa tämän kuun alussa......ettei vaan olisi vieläkin.............
Hei trixi08,

Tietooni ei ainakaan olet tullut että omien sivujen kautta olisi ongelmaa Mix-pakettien kanvavaihdon kanssa. Vahvista-painike ei tule esille ennenkuin on kaikki paketin kanavat valittuna (mix-m= 10 kanavaa ja mix-s=6 kanavaa) joten olihan varmasti kaikki 10 kanavaa valittuna?

Jos ongelma ei kuitenkaan johdu tuosta, suosittelisin tekemään asiasta ihan vikailmoituksen. Vaihdetaan ne kanavat sitten meidän puolelta tällä kertaa ja tutkitaan mistä tuo vika omilla sivuilla johtuu jotta vaihto jatkossa onnistuu.

Vastaa