MTV:n maksukanavat eivät näy

  • 11 December 2014
  • 10 kommenttia
  • 12 katselukertaa

MTV3:n maksukanavat pitäisi näkyä ilmaiseksi 4.-6.11. mutta meillä ne eivät kotiTV:n kautta näy. Olen irroittanut digiboxin virtajohdon seinästä mutta tämä ei auttanut asiaa. Muuten ilmaiskanavat näkyvät moitteetta. Kiitos avusta etukäteen!

10 kommenttia

Eivätpä näy täälläkään. Pelkkää mustaa.
Joo, mustaa kuvaa näkynyt. Maikkarille terveisiä että maistiaiset ei maistu miltään. 😉
Sama ongelma myös täällä. Virrat on kokeiltu poistaa poksista, mutta ei vaikuta asiaan.

Eli ohjelmaoppaassa MTV totalin maistiaiskanavat (4-6.11) näkyvät. Kuin myös ohjelmatiedot infossa, mutta itse kanavat näyttävät pelkkää mustaa.
numero20 kirjoitti:
Joo, mustaa kuvaa näkynyt. Maikkarille terveisiä että maistiaiset ei maistu miltään. ;)

Ja Soneralle myös
Kyllähän tässä nyt asiakaspalvelu pettää pahemman kerran. Mutta kuten arvon Sonera facebookin kautta jaksaa jankuttaa, niin jokaisen jolla ei kanavat näy tulee laittaa heille yksityisviestinä asiakasnumeronsa - tekevät kuulemma sitten taikojaan. Helppoa eikö 🙂
Jumalauta mitä amatööritouhua!!! TAAS!!! Ettekö te perhanat opi millään olemaan mokaamatta joka ainoaa asiaa...
Itse en jaksa nähdä vaivaa siitä että saan nähdä pari päivää kanavia ilmasiks.

Odotan kyllä että Sonera korjaa ongelman ihan itse.
Harry kirjoitti:
Sama ongelma myös täällä. Virrat on kokeiltu poistaa poksista, mutta ei vaikuta asiaan.

Eli ohjelmaoppaassa MTV totalin maistiaiskanavat (4-6.11) näkyvät. Kuin myös ohjelmatiedot infossa, mutta itse kanavat näyttävät pelkkää mustaa.


5.11 Puolenpäivän jälkeen kanavat alkoivat näkyä. Mitään konkreettisia toimenpiteitä ei tehty täällä päässä...
Kanavat ovat todellakin alkaneet itsestään näkyä. Eli mitään ei tarvinnut itse tehdä eli vian lähde lienee selvä.
Hei kaikki!

Jos kanavat eivät näy ohjelmalistalla tai kanava näyttää pelkkää mustaa: Lisätkää asiakasnumeronne tai liittymänumeronne ilman väliviivaa (-) käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen valtuuttamaan kanavat teille uudestaan.

Tämän jälkeen kannattaa käynnistää digiboksi uudestaan virtajohdon avulla! Mikäli kanavat ei edelleenkään näy, suosittelen ottamaan yhteyttä vikapalveluun niin hoidetaan asia kuntoon!

Vastaa