Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Agazere_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

MTV3+BB24/7

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei

Tilasin perjantaina netin kautta mtv3-paketin mihin tulis bb24/7 mukaan. Vielä ei ole tullut mitään tilausvahvistusta.

Sitä rupesin miettimään, kun tein tilauksen soneran sivujen kautta, eikä siinä kysytty missään vaiheessa asiakasnumeroa, puh. nroa tai sähköpostia. Eli mihin sen tilausvahvistuksen olis tarkoitus tulla? Ja onhan se sitten tiedossa, että meillä on koti-tv, etten vahingossa tilannut meille jotain kaapelikorttia?

Lisäys: Kirjauduin tuonne Omille Sivuille verkkopankkitunnuksilla, ja siellä ei näy että olisi tilattu mitään kanavapaketteja. Onko tilaus siis kadonnut ihan taivaan tuuliin, vai eikö se vain näy tuolla?
3 vastausta
Mia_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1133 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Agazere,
Tarkistin asiakasnumerollasi näkyykö tilausta, jostain syystä ei vielä näkynyt. Netin kautta tehdyissä tilauksissa käsittelyaika on kaksi arkipäivää, tarkistetaan tilannetta vielä huomenna aamulla. Varmistetaan siinä samalla että paketti on varmasti tulossa KotiTV:lle.
Palaamme siis asiaan vielä huomenna!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Agazere_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok, kiitos! Palaamme huomenna asiaan.
Lauren_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 372 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Heippa Agazere,
asia on hoidettu kuntoon, tilaus etenee ja pian viihdeboksissasi on enemmän sisältöä katsottavaksi. Hauskoja katseluhetkiä sinulle!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut