MTV3 Total


Moi.

Minulle luvattiin kys. kanavapaketti keskiviikkona kuukaudeksi hyvityksenä. Tuli tekstarikin siitä, mutta ei kytketty.

Soitin eilen aspaan uudelleen, josta sanottiin, että he kytkevät sen parin tunnin sisällä soitostani, eli iltapäivällä.

Vieläkään ei näy, ei kuulu. Mikä mättää?

12 kommenttia

Kannattaa käyttää boksin virtajohto irti niin rupee hyvin todennäköisesti näkymään.
Hyvin tod.näk. ei. Olen kyllä kokeillut kaikki mahdolliset. Luehan alkuperäinen postaus, jossa sanoin että soitin uudelleen seuraavana päivänä aspaan, josta luvattiin kytkeä, koska ei ollut vielä kytketty.

Älä vastaa tähän enää, odottelen mieluummin soneran vastausta!
No eipä tosta alkuperäisestä ihan selvästi käy ilmi asia, etkä kerro esim. Mitä asian eteen olet jo tehnyt niin vaikee tietää ja jos soneran vastausta odottaa niin on siihen nopempiakin keinoja.

Ja tänne saa kuka vaan vastailla etkä ollut kysymystä soneralle osoittanut.

Sori ku kristallipalloni oli rikki enkä tiennyt että olet jo kaiken tehnyt ja omassa viestissä sanot että olet ottanut yhteyttä aspaan etkä muuta.
KooKoo kirjoitti:

Soitin eilen aspaan uudelleen, josta sanottiin, että he kytkevät sen parin tunnin sisällä soitostani, eli iltapäivällä.


Onko tuo lause jotenkin vaikea ymmärtää???

En kaipaa wannabe-asiantuntijoiden vastauksia enempää!!!
KooKoo kirjoitti:
Moi.

Minulle luvattiin kys. kanavapaketti keskiviikkona kuukaudeksi hyvityksenä. Tuli tekstarikin siitä, mutta ei kytketty.

Soitin eilen aspaan uudelleen, josta sanottiin, että he kytkevät sen parin tunnin sisällä soitostani, eli iltapäivällä.

Vieläkään ei näy, ei kuulu. Mikä mättää?


Hei KooKoo !

Nyt pitäisi kanavat ollan näkyvillä? 🙂 Voit käyttää laitteet virrattomana, jos ei automaattisesti ala näkymään.
Kiitos, nyt näkyy.

Mutta!!

Tuli tekstari teiltä:
"Hei! Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa. Tilauksesi: MTV3 Total, 24,95 e/kk , . Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan. Mukavia katseluhetkiä! T. Sonera"

Kun katsot tiedoistani, niin kyseinen kanavapaketti on annettu minulle ilmaiseksi kuukauden hyvityksenä aspan mokan johdosta.

Eli viime viikon keskiviikon puhelusta löydät tiedot sovitusta.
Hei KooKoo! Oletkin ilmeisesti hoitanut asiaa puhelimitse meidän kanssa. Ensimmäinen kuukausi on maksuton ja kanavapaketin irtisanomisestakin on sovittu joten asia näyttää olevan kunnossa.
Kiitos Minna 🙂
Moi, peruisin MTV3 Total pakettini, kiitos.
Ette ole huomioneet viestiäni, eikä omien sivujen kautta voi lähettää teille viestiä. Perukaa minun Mtv3 total paketti, KIITOS! Poistaminen tulisi olla yhtä helppoa kuin uusien pakettien tilaaminen, joka kyllä onnistuu omilta sivuilta...
Haloo?

Palvelupyyntö - > TV-Asiat -> Muita Asioita:

"TV:n palvelupyyntölomake on hetkellisesti pois käytöstä, pahoittelut mahdollisesta vaivasta. Avaamme lomakkeen myöhemmin uudelleen käyttöön, sitä ennen voit varata soittoajan asiakaspalveluun, jolloin olemme sinuun yhteydessä. Voit myös hyödyntää meidän sosiaalisen median kanavia tai soittaa asiakaspalveluumme. Nämä vaihtoehtoiset yhteydenottotavat löydät täältä"

Saattekohan tuon joskus kuntoon? Edelleen haluan että MTV3 Total pakettini perutaan. Onko pakko soittaa?
Mitä vaikeeta soittamisessa on kun ilmainen numero ja alle 10 minuutissa aina vastattu mulle ainakin. Otos puolitoista vuotta ja noin 10 puhelua.

Vastaa