Määräaikainen soppari päättyy

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tervehdys

Määräaikainen 24Mbit/s liittymäsoppari päätty syyskuussa, olette innolla kaupanneet teidän viihdepakettia, tänään viimeksi. Aloin miettimään puhelun jälkeen, mitä nykyiselle hinnalle tapahtuu, jos en tee mitään, kun sopimus vaihtuu toistaiseksi voimassa olevaksi. Mutta, teidän sivuilta ei löydy tuota tietoa mistään hinnastosta. Lakipykälien mukaan palvelujen hinnat pitää olla esillä, teillä ei. Tuoltahan se pitäisi löytyä:

http://www.sonera.fi/asiakastuki/hinnastot/laajakaista

T. Jouni

PS. Ja olipa teiltä kysyminenkin tehty hankalaksi, rekisteröityminen, jotta sai tänne kysymyksen jätettyä...

1 kommentti

Terve Jouni,

Kiinteiden yhteyksien saatavuus ja hinnat vaihtelevat paljon aluekohtaisesti, joten tästä johtunee ettei yksittäistä hinnastoa suoraan ole nettisivuilla esillä. Tosiaan kun määräaikainen sopimus päättyy, voimaan tulevat normaalihinnat. Kunkin asiakkaan käytössä olevan palvelun normaalihinta löytyy aina jokaiselta laskulta, seuraavaan tyyliin:


KUUKAUSIMAKSUT

Sonera Laajakaista 24M/2M
Tarjoushinta 40,23 EUR/kk, Normaalihinta 43,60 EUR/kk
Määräaikainen sopimus voimassa X.X.2013 saakka

Sonera Tietoturva Plus 1 kk
Tarjoushinta 0,00 EUR/kk, Normaalihinta 7,99 EUR/kk


Voit varmistaa siis oman hinnoittelun vaikka viimeisimmältä laskulta. Mielellämme tosiaan tarjoamme asiakkaillemme uusia tarjouksia ja sopimuksia määräaikaisuuden päättyessä, toivottavasti sinullekin löytyy vaihtoehdoista sopiva! Myyntipalvelumme palvelee maksuttomasti numerossa 0800 133133 tai netistäkin saa vaikka soittoajan varattua.

Vaatimalla rekisteröityminen Palstalle pyrimme pitämään keskustelun asiallisena ja ns. roskapostin minimissä. Lisäksi rekisteröityminen mahdollistaa asiakasnumeron kirjaamisen kunkin käyttäjän omaan profiiliin. Toivottavasti rekisteröityminen Palstalle onnistui kohtuullisen näppärästi vaikka siitä vähän vaivaa ehkä olikin. 🙂

Vastaa