Määräaikaisen sopimuksen päättyminen

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

ADSL-liittymäni 24kk määräaikainen sopimus on päättymässä muutaman viikon sisällä. Katselin Soneran sivuilta nettiliittymien tarjouksia ja saatavuuskyselyn kautta löysin kaksi halvinta tarjousta, jotka ovat ADSL-liittymiä. Ylimpänä oleva tarjous antaa 3kk ajaksi 19,90e/kk hinnalla ja loput 21kk 29,90e/kk hinnalla, kun ottaa 24kk määräaikaisen sopimuksen. Alempi tarjous antaa 12kk ajaksi 19,00e/kk ja seuraavat 12kk 29,90e/kk. Miksi toinen tarjouksista on selvästi huonompi?

Näissä tarjouksissa puhutaan uusista asiakkaista, mutta kun siirryin tilaamaan, siellä pystyi valitsemaan vaihtoehdon, että kyseisessä taloudessa on Soneran kiinteä nettiliittymä ja jatkoin tilausta tunnistukseen asti. Miksi tilaus sallitaan, jos henkilötietojen perusteella voisi tarkistaa minun olevan vanha asiakas? Miksi minulle ei ole edes tarjottu mitään, kun sopimukseni on päättymässä? Olettaisin saavani tuolla samalla tarjoushinnalla uuden määräaikaisen sopimuksen vai pitääkö minun itse tilata tuo tarjous sitten kun sopimukseni on päättynyt?

1 kommentti

Hei FDDI,
Pyrimme soittamaan asiakkaille, joiden sopimus kaipaa päivittämistä, mutta ikävä kyllä aina emme kaikkia tavoita. Suosittelen varaamaan soittoajan, jolloin voimme soittaa sinulle tarjouksista ja sopimusasioista. Kun puhelu tulee, pyydä tarkistamaan, että yhteystietosi ovat meillä oikein.

Vastaa