Hei!
Mistähän voi tarkistaa onko kanavapaketissa (Surf) määräaikaisuus päällä? Omien sivujen kauttajaan ei voi lähettää palvelupyyntöä, kun ei ole sopivaa lomaketta. Toiveena olisi siis vaihtaa kanapaketti toiseen, mutta vaihtoahan ei käsittääkseni voi tehdä, jos on tuo määräaikaisuus päällä..
Onko ainoa vaihtoehto soittaa asiakaspalveluun?
A
Hei Bubbles!
Mikäli Surf-kanavapaketti on tilattu Koti TV -palveluun, voit tarkistaa mahdollisen määräaikaisuuden Omilta Sivuilta Liittymän hallinnasta (Liittymä ja palvelut -> Koti TV asetukset).
Määräaikaisen sopimuskauden aikana on mahdollista kanavapaketti vaihtaa saman hintaiseen tai kalliimpaan uuteen määräaikaiseen kanavapakettiin. Kanavapakettia voit vaihtaa lähettämällä palvelupyynnön vanhan kanavapaketin irtisanomisesta Asiakaspalveluun. Voit kirjoittaa infokenttään tarkemmin, mitä muutoksia haluat tehtävän. Vahvistamme muutokset aina soittamalla asiakkaalle.
Mikäli Surf-kanavapaketti on tilattu Koti TV -palveluun, voit tarkistaa mahdollisen määräaikaisuuden Omilta Sivuilta Liittymän hallinnasta (Liittymä ja palvelut -> Koti TV asetukset).
Määräaikaisen sopimuskauden aikana on mahdollista kanavapaketti vaihtaa saman hintaiseen tai kalliimpaan uuteen määräaikaiseen kanavapakettiin. Kanavapakettia voit vaihtaa lähettämällä palvelupyynnön vanhan kanavapaketin irtisanomisesta Asiakaspalveluun. Voit kirjoittaa infokenttään tarkemmin, mitä muutoksia haluat tehtävän. Vahvistamme muutokset aina soittamalla asiakkaalle.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.