peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
55989 Jäsentä
157783 Kirjoitusta

Telia yhteisö on nyt myös laiteyhteisö

Lue lisää
Yhteistyössä OnePlus

Maksuaikaa laskulle ei toimi



Highlighted
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2012
Kirjoituksia: 57
1/4

Maksuaikaa laskulle ei toimi

Näet laskut vain asiakkuustunnuksella
Laskuarkiston voi nähdä vain liittymän omistaja. Jos olet liittymän omistaja, sinun tulee kirjautua uudestaan Omille Sivuille asiakkuustunnuksellasi. Jos et ole vielä luonut asiakkuustunnusta, voit rekisteröidä sen verkkopankkitunnuksillasi.


Olen kirjautunut uudelleen jo 10kertaa, mutta ei toimi.
0 tykkäystä
Vastaa
3 vastausta
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎07-02-2012
Kirjoituksia: 4 902
2/4

Re: Maksuaikaa laskulle ei toimi

Hei W33q,

Oletko kokeillut kirjautua pankkitunnuksilla luoduilla käyttäjätunnuksilla? Mikäli sinulla ei vielä ole näitä tunnuksia, voit luoda ne tämän linkin kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
0 tykkäystä
Vastaa
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Rekisteröitynyt: ‎09-11-2011
Kirjoituksia: 1 133
3/4

Re: Maksuaikaa laskulle ei toimi

w33q,
Sen verran vielä tarkennusta; onko kyseessä laajakaista- tai matkapuhelinlasku? Näille laskuille on mahdollista omien sivujen kautta lisätä esimerkiksi maksuaikaa. Jos on kyse kaapelitv-laskuista, ei niitä ikävä kyllä Omien Sivujen kautta näe. Silloin maksusopimuksen voi tehdä Asiakaspalvelumme kautta numerossa 0200 17000.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
0 tykkäystä
Vastaa
Kommentaattori
Rekisteröitynyt: ‎08-03-2012
Kirjoituksia: 57
4/4

Re: Maksuaikaa laskulle ei toimi

Mia kirjoitti:
w33q,
Sen verran vielä tarkennusta; onko kyseessä laajakaista- tai matkapuhelinlasku? Näille laskuille on mahdollista omien sivujen kautta lisätä esimerkiksi maksuaikaa. Jos on kyse kaapelitv-laskuista, ei niitä ikävä kyllä Omien Sivujen kautta näe. Silloin maksusopimuksen voi tehdä Asiakaspalvelumme kautta numerossa 0200 17000.


Laajakaista.
0 tykkäystä
Vastaa