Maksuaikaa laskulle ei toimi

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Näet laskut vain asiakkuustunnuksella
Laskuarkiston voi nähdä vain liittymän omistaja. Jos olet liittymän omistaja, sinun tulee kirjautua uudestaan Omille Sivuille asiakkuustunnuksellasi. Jos et ole vielä luonut asiakkuustunnusta, voit rekisteröidä sen verkkopankkitunnuksillasi.


Olen kirjautunut uudelleen jo 10kertaa, mutta ei toimi.

3 kommenttia

Hei W33q,

Oletko kokeillut kirjautua pankkitunnuksilla luoduilla käyttäjätunnuksilla? Mikäli sinulla ei vielä ole näitä tunnuksia, voit luoda ne tämän linkin kautta.
w33q,
Sen verran vielä tarkennusta; onko kyseessä laajakaista- tai matkapuhelinlasku? Näille laskuille on mahdollista omien sivujen kautta lisätä esimerkiksi maksuaikaa. Jos on kyse kaapelitv-laskuista, ei niitä ikävä kyllä Omien Sivujen kautta näe. Silloin maksusopimuksen voi tehdä Asiakaspalvelumme kautta numerossa 0200 17000.
Mia kirjoitti:
w33q,
Sen verran vielä tarkennusta; onko kyseessä laajakaista- tai matkapuhelinlasku? Näille laskuille on mahdollista omien sivujen kautta lisätä esimerkiksi maksuaikaa. Jos on kyse kaapelitv-laskuista, ei niitä ikävä kyllä Omien Sivujen kautta näe. Silloin maksusopimuksen voi tehdä Asiakaspalvelumme kautta numerossa 0200 17000.


Laajakaista.

Vastaa