Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
hs-tre_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Maksukanavat ja CI+ linkitys

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

Taas on se aika vuodesta, kun tv alkaa ilmoittamaan "ei pääsyä" jokaisen maksukanavan kohdalla. Eli tekisittekö taas kanavien valtuutuksen uudelleen? Pari vuotta menty jo samalla tv+lukija kombinaatiolla eikä ensimmäinen kerta kun näin käy. Laskut on varmasti maksettu ajallaan.
Ps. Tehdasasetusten palautukset tv:lle sekä ci+ lukijalle ei auta.

Kiitos.
5 vastausta
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei hs-tre

Valtuutus tehty uudestaan kortillesi!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
hs-tre_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kyllä tekniikka on ihmeellistä. Taas näkyy kanavat! Kiitos.

Osaatko Antti yhtään veikata mistä moinen ongelma johtuu?
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei hs-tre

Hieno homma että alkoi taas toimimaan 🙂

Joskus korttivaltuutus tippuu pois verkosta esim. sähkökatkon takia tai huoltotöiden (laitevaihdon) vuoksi. Normaalisti nämä katkokset tulevat itsestäänkin kuntoon ihan lyhyessä ajassa mutta taas joissain tapauksissa kortti vaatii erikseen valtuutuksen meiltä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
SNOW69_
Kommentaattori
  • 1 custom-general.kudos
  • 42 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on 2 toisen valmistajan CA-Modulia ja 2 toisen valmistajan. 1 vastaanotin joka on myös HD-linkitettyja TV myös.. Kaikki ovat toimineet, muttta jälleen yksi CA-Moduli on poistunut Soneran "listoilta"..
Korostan kaikille on tehty HD-linkitykset normaalin "protokollan" mukaisesti.
KYSYMYS? Onko Sonera kaapelikortin muisti rajallinen ja se poistaa tämän takia aiempia vanhoja valtuutuksia pois?
KYSYN AINOASTAAN MIKSI?
Minä olen HD-linkittänyt tällä hetkellä 6 eri HD-modulia ja lisää on tulossa.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei SNOW69,

Olitkin ollut jo vikapalveluumme yhteydessä. Oltiinko asia saatu hoidettua jo kuntoon?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut