Maksukanavat loppuvuodeksi???

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

Millä tavoin nämä loppuvuodeksi luvatut maksukanavat saa oikein näkymään?? Olen löytänyt esim urhotv:n valikon josta voi illan pelin valita mitä haluaa katsoa mutta ottelun hinnaksi näyttää 9e. Mutta discoveryä ym kanavia ei kyllä löydy mistään tai sit on heti maksua vailla tai tilausta kanavapaketista. Omalta kanavalistaltani ei löydy kuin nämä normi kanavat ja nekin näkyy vähän vaihtelevasti! Ei näy kuin hetken aikaa ja sen jälkeen alkaa pätkimään ja saattaa mennä elokuvan vuokraus valikkoon. Modeemina on telewelin tw-ea510 eli pitäisi oli sopiva loota noiden näkymiseen? Apuja kiitos! 🙂

7 kommenttia

Automaattisesti kanavat eivät tule näkyviin, vaan palvelu pitää tilata. Tarjouksesta kannattaa kysellä lisää asiakaspalvelustamme 0200-17000 (mpm/pvm).

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Joo saihan nämä kanavat näkymään... Saako tuon discoveryn vielä jotaki kautta kun siinä kohdalla ei ollut tuota 0e/kk?? Ja miten saan tilattua tarjoukseen kuuluvat 5 ilmaista elokuvaa tuolta?
Asiakaspalvelusta kannattaa vielä varmistaa tuo Discoveryn-tilaus. Tarjoukseen kuuluvia elokuvia voit vuokrata Koti TV:n SF-Anytime, Sonera Play ja Xotic videovuokraamosta. Viisi ensimmäistä elokuvaa tulevat automaattisesti veloituksetta.

T. Anu
Sonera Asiakaspalvelu
Eli 5 ensimmäistä elokuvaa ei veloiteta vaikka sen ikäänkuin palvelusta ostaa?? Siinähän piti syöttää muistaakseni pinkoodi että leffan sai näkymään? Voiko asiakaspalveluun samalla ilmoittaa ettei ilmaisjakson päätyttyä jatka jonkin tiety kanavapaketin sopimusta maksullisena jo näin etukäteen?? Ilmaisjaksohan loppuu 31.12...
Pitää paikkansa, palvelu osaa antaa 5 ensimmäistä vuokrausta maksuttomasti. Jokainen vuokraus vaatii PIN-koodin käyttämistä.

Voit ilmoittaa etukäteen jo palveluiden päättämisestä maksuttoman kauden loppuun. Kanavat pitää irtisanoa viimeistään 2 viikkoa ennen maksuttoman jakson päättymistä.
Hei, voiko ne maksulliset kanavat irtisanoa tämän keskustelupalstan kautta? Jos voi, niin näillä puheilla irtisanon maksuttoman kauden loputtua kaikki maksulliset, kiitos.

Vai onko ainoa mahdollisuus jonotella asiakaspalveluun?
nobody kirjoitti:
voiko ne maksulliset kanavat irtisanoa tämän keskustelupalstan kautta?


Ei voi, sillä tämän Keskustele ja kysy - forumin kautta liittymiin ei voi tilata muutoksia. Jos sinulla on tunnukset Omille sivuille (Sonera laajakaista- tai matkapuhelinliittymä), voit hoitaa asian palvelupyyntölomakkeella.

Vastaa