Markkinointi - raah

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei,
nyt valitettavasti pitää antaa risuja.
Olen Soneralle ilmoittanut etten halua mainoksia missään muodossa. En sähköisesti, en puhelimitse enkä paperimuodossa postilaatikkooni.
Sonera kuitenkin lähetti minulle mainoksen laajakaista - ja viihdepalveluista paperimuodossa- vaikka juuri olen irtisanonut kiinteän laajakaistan koska siirryn käyttämään Soneran liikkuvaa laajakaistaa.
Irtisanoessani palvelun ilmoitin ettei kotiosoitteeseeni saa teiltä tarpeeksi nopeaa liittymää joten se on otettu toiselta operaattorilta ja toisen henkiön toimesta. Kuitenkin teiltä tuli mainos ja se pilasi päiväni.

Saisinko asiakastietoihini merkinnän etten halua teiltä mitään muuta kuin laskun sekä tilaamani palvelut? Tarkoitan tätä todella sillä markkinoimalla minulle vasten ilmaisemaani tahtoa palveluja joita en koe tarvitsevani (esim.Viihde), varmistatte vain sen että jos syntyy tarve palvelulle tulen taatusti hankkimaan sen toiselta operaattorilta.


Tehkää minut iloiseksi, laittakaa astietoihini luvallani merkintä että tämä m*lkero asiakas ei halua markkinointia/mainoksia missään muodossa enää ikinä. Osaan kyllä itse ottaa yhteyttä jos ja kun koen tarvitsevani jotain.
Kiitos.

1 kommentti

Hei hurana !

Pahoittelen, että lähettämämme posti on pahoittanut mielesi. Sinulla on markkinointiesto joka palvelussa ja liittymässä, eli niiden perusteella markkinointipostia ei sinulle lähetetä. Joskus lähettämämme posti luetaan tiedotteeksi ja tällaiset postitetaan kaikille asiakkaillemme. Eli varmistamme sillä, että kaikki asiakkaat saisivat tiedon muuttuvista palveluista ja tuotteista. Tarkemmin ei tuosta sinun viestistäsi tule ilmi millainen saamasi posti on, eli en osaa nyt sitten varmasti kommentoida onko se ollut tiedote vai mainos.

Vastaa