Meilit Soneran webmailista outlook.com osoitteisiin katoavat

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!

Mistä on kyse!

Olen lähettänyt xyz@pp.inet.fi -osoitteestani lähes 10 meiliä xyz@outlook.com -osoitteeseen.

Vain kolme meileistä on mennyt perille!

Mistä on kyse!?

Osoitteet ovat oikein.
Eivät ole roskaposteissa.
Aivan pieniä tekstipohjaisia perusmeilejä, ei liitteitä.
Näkyvät normaalisti lähetetyt kansiossani,
eivät kuitenkaan saavu vastaanottajalle!

Kyse ei ole myöskään aikaviiveestä, sillä meilit lähetetty jo eilen illalla.
Niistä vain kolme siis meni perille.
Missä loput?

Onko vika Soneran vai Outlook.com puolella?
Kiitos!

1 kommentti

Hei mitenmodeemiauki,

Onko viesteistä tullut mitään ns. bounce viestiä jossa olisi ilmoitettu että viestiä ei voitu toimittaa?

Jos ei ole tullut mitään viestiä takaisin lähettävään postilaatikkoon eivätkä viestit ole vieläkään löytäneet perille, niin suosittelen tekemään asiasta vikailmoitusta. Kannattaa omien sivujen kautta jättää tuo ilmoitus niin saat laitettua tarvittavat tiedot lisätiedot kenttään mukaan.

Mukaan olisi siis hyvä laittaa ainankin seuraavat tiedot:
- Mistä osoitteesta viesti on lähetetty.
- Mihin osoitteeseen viesti on lähetetty.
- Lähetysaika mahdollisimman tarkasti. (Ne viestit jotka eivät ole menneet perille)
- Tieto onko tullut bounce viestiä ja jos on tullut, niin yhden bounce viestin sisältö.

On mahdollista että nuo viestit ovat joutuneet Outlook.com päässä suodattimeen, mutta yllä mainituilla tiedoilla asiaa voidaan lähteä meidän päästämme selvittämään.

Yleensä näistä suodattimeen päätyneistä viesteistä pitäisi tulla lähettäjälle tämä bounce vastausviesti josta ilmenee syy miksi viestiä ei ole voitu toimittaa.

Vastaa