Mikä mättää Soneran asiakaspalvelussa?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain viimeviikolla Soneralta laskukehoituksen! Uhattiin laajakaistan sulkemisellla ja perintätoimistolla!!
Laitoin asp kyselyn johon Sonera ei edes vaivaudu vastaamaan....Siis mistä laskutatte minua TAAS?
Kiinteistössä on maksuton 2Mbit/s laajakaistayhteys. Soneran Tietoturvaplus palvelun sanoin irti jo maaliskuussa omilla sivuilla, mutta silti maksoin toukokuussa hunajaa tyhjästä!
Ohjelmistoa ei ole edes koneella ja 4.6 tuli ilmoitus että Sonera Tietoturvaplus on nyt irtisanottu, eli omat sivut eivät toimineetkaan (ohjelma oli myös poistettu koneelta)
Ilmoitukset tulivat sähköpostiini ja matkapuhelimeeni!
Nyt sitten tuli kirje kyseisillä uhkauksilla....siis mistä te arvoisa Sonera minua laskutatte kun asiakaspalvelukaan ei suostu vastaamaan minulle vaikka olen sitä jo maanantaina pyytänyt?
Minulla ei ole mitään sopimuksia Soneran kanssa ja maksaa pitäisi!!!
Odotan vastaustanne kyllä nyt ja kiiruusti, ei tälläistä jaksa kukaan!!!
Kiitos etukäteen!!!
Tosi pettynyt asiakas

3 kommenttia

Hei, lasku käsittää Sonera Tietoturva Plus kuukausimaksut ajalta 01.04.- 04.06.2011. Asiakastietojemme mukaan Sonera Tietoturva Plus on irtisanottu 04.06.2011, jolloin laskutuskin on päättynyt. Laskun myöhäinen ajankohta (eräpäivä 29.08.2011) johtuu jälkikäteislaskutuksesta.
Olipahan selventävä vastaus Soneralta!
Sopimukset on irtisanottu jo maaliskuussa Omilla sivuilla ja toukokuussa asiaa puitiin täällä myös!
Mitään vastausta ei sähköpostiini ole tullut pyynnöstä huolimatta ja Teidän laskutus on aivan metsästä!
Laittakaa ne Omat sivut toimimaan ja kehittäkää asiakaspalveluanne! Johan minä maaliskuussa siellä irtisanoin palvelut ja te vaan laskutatte!
Kiinteistössä muut käyttävät vuokraan sisällettyä laajakaistaa ja minä vaan maksan olemattomista palveluista! Kyllä suuresti ihmettelen vielä...matkapuhelimeenkin tein muutosilmoituksen keväällä Omilla sivuilla ja noteerasiko Sonera??? Ei millään lailla!!!
En yhtään ihmettele että Elisalla menee markkinoilla hyvin, asiakkaat kaikkoaa!!!
Koska todellakin Sonera aikoo vastaa asiakkaan sähköpostiin kun on pyydetty? Teillä ei näemmä ole aikaa siihen, olen odottanut kauan yhteydenottojanne!!!
Sonera Tietoturvan tilaus on milloin tahansa irtisanottavissa Omilla sivuilla ja tietenkin myös asiakaspalvelun kautta. Kun Omilta sivuilta irtisanoo Tietoturvan, ilmoittaa sivu selkeästi että irtisanominen on suoritettu ja irtisanomisvahvistus saapuu siihen sähköpostiin, jonka tunnuksilla palvelu on tilattu. Jos jää epäselväksi onnistuiko irtisanominen vai ei, voi tilattuna olevan palvelut tarkistaa Omien sivujen kautta. Toisaalta Sonera Tietoturva -ohjelma ilmoittaa näkyvästi siitä kun sen lisenssiavain eli tilaus ei ole enää voimassa. Tämä tapahtuu heti sen jälkeen, kun Tietoturva ottaa ensimmäistä kertaa yhteyttä F-Securen päivityspalvelimelle tuotteen irtisanomisen jälkeen. Jos ohjelman toiminta jatkuu ennallaan, sen lisenssiavain ja sen myötä palvelun tilaus on yhä voimassa.

Vastaa