Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
yarchum_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 43 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksei tallennuksia voi tehdä Sonera tunnuksella?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
"Palvelua ei voi käyttää Sonera Tunnuksella

Kirjauduit Omille Sivuille tunnuksilla, joilla et voi käyttää palvelua Tv-tallennus. Kirjaudu uudelleen Omille Sivuille laajakaistatunnuksella."


Tuollaisen viestin saan, kun yritän tehdä Sonera viihteen tallennuksia ollessani kirjautunut sisään Sonera tunnuksilla. Miksi näin?

Mitä järkeä on edes olla olemassa Sonera tunnus, jolla voi "hallinnoida kerralla kaikkia nimissäsi olevia liittymiäsi", jos ei sillä kuitenkaan voi hallinnoida kaikkea kuten esim. tv-tallennuksia?

Nyt joutuu hyppimään edestakaisin kahden eri käyttäjätunnuksen välillä sen mukaan, mitä asiaa Soneran sivuille kulloinkin, eikä se mielestäni ole missään mielessä kovin sujuvaa tai mukavaa.

Onko asiaan edes suunniteltu parannusta?
11 vastausta
jacketti_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Koitin tuotakautta mutta ilmoittaa että "Käyttäjätunnukselle ei ole määritelty matkapuhelinnumeroa." Ihmettelen vain miksi se sieltä puuttuu vai pitäiskö se itse sinne syöttää. Mutta mites syötät kun en oo koskaan tuota salasanaa saanutkaan, että pääsisin kirjautumaan. Käytin pankkitunnuksia joskus ja oletin että sillä pääsisin hoitamaan tarvittavat asiat. Mitään ongelmia ei ollutkaan enkä ees tajunnut, että olisi jotain muita tunnuksia ennen kuin rupesin Sonera Viihde asiakkaaksi. Tuo laajakaistan käyttäjätunnus nyt näyttäis olevan nykyään toi -10 päätteinen, mikä näkyykin kun kirjaudun Sonera tunnuksilla. En sit tiiä miks toi sopimuspapereissa oleva -8 päätteinen tunnus on vaihtunut tuohon -10:n ja onko puhelinnumero sopimusta tehdessä laitettu sinne tms.

Noh jokatapauksessa olen nyt salasanaa vailla
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei jacketti,

Jos salasanan vaihto / tilaaminen ei tuon KatjaN antaman linkin kautta onnistunut niin suosittelen olemaan asiakaspalveluun yhteydessä salasanan uudelleenlähetystä varten. Jos käyttäjätunnukselle ei ole syöttänyt erikseen matkapuhelinnumeroa salasananvaihtoa varten, ei salasanan vaihto tosiaan onnistu.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut