Miksi Koti-TV?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Jaksan kestää Koti-TV:tä sen pikku ongelmista huolimatta lähinnä kahdesta syystä: Näen edes pari HD-kanavaa (jatkossa ehkä enemmänkin) ja voin käyttää verkkotallennusta.

Jälkimmäisessä on kyllä vähän kehittämistä asiakasystävällisempään suuntaan. Käyttäjät - kuten minäkin - ovat umpilaiskoja. Siksi en jaksaisi naputella samaa sarjaohjelmaa moneen kertaan listaan, kun sen voisi tehdä helpommaksikin. Hakukoneella sarjan nimi ja sitten merkitään tallennuskerrat. Huomattavasti käyttäjäystävällisempää kuin nykyinen menettely.

Lisäksi tallennettuja ohjelmia pitäisi voida katsoa myös suoraan verkosta. Tämä mahdollistaisi ohjelmien seuraamisen vaikkapa kesämökiltä läppäristä tai vaikka kapulasta. Tämä tarkoittaisi toki mahdollisuutta valita näytettävä resoluutio, jos käyttäjällä on hitaampi yhteys jne.

4 kommenttia

Koti TV -palvelun palautteita ja kehitysideoita kerätään keskusteluun viewtopic.php?f=67&t=6568, Koti TV -palvelun kehitysideat. Kaikki palaute menee tuotteesta vastaavalle taholle, joten kannattaa lisäillä omia ajatuksia tuohon ketjuun. Koti TV -palvelua kehitetään koko ajan, joten toivottavasti jossain vaiheessa myös sinun ehdottamasi parannukset saadaan toteutettua.
Asta kirjoitti:
Koti TV -palvelun palautteita ja kehitysideoita kerätään keskusteluun viewtopic.php?f=67&t=6568, Koti TV -palvelun kehitysideat. Kaikki palaute menee tuotteesta vastaavalle taholle, joten kannattaa lisäillä omia ajatuksia tuohon ketjuun. Koti TV -palvelua kehitetään koko ajan, joten toivottavasti jossain vaiheessa myös sinun ehdottamasi parannukset saadaan toteutettua.


Kiitos vastauksestanne.

Tässä on muuten taas kouluesimerkki Soneran asiakaspalvelun asenteesta. Olisitte voinut aivan hyvin samalla vaivalla siirtää viestini kyseiselle alueelle ja kertoa tästä vastauksessanne. Mutta ei tässä jaksa, ehdi eikä viitsi. Lykätään vastaukseen vain ennalta kirjoitettu, sataan kertaan luettu teksti ja ollaan tyytyväisiä hymistelevien toiveiden kera.
VanhaJaKiukkuinen: Välitimme myös tässä viestiketjussa antamiasi kehitysideoita eteenpäin Koti TV -palvelumme kehittämisestä vastaaville henkilöille, joten nämäkin parannusehdotukset on huomioitu. Kiitos antamistasi kehitysideoista.
Sami kirjoitti:
VanhaJaKiukkuinen: Välitimme myös tässä viestiketjussa antamiasi kehitysideoita eteenpäin Koti TV -palvelumme kehittämisestä vastaaville henkilöille, joten nämäkin parannusehdotukset on huomioitu. Kiitos antamistasi kehitysideoista.


Kiitos täsmennyksestä ja lisäyksestä. Tämä vastaus oli selvästi informatiivisempi kuin edellisen asiakaspalvelijan kirjoittama.

Jään odottamaan Koti-TV:n verkkotallennuksen parannuksia. En kuitenkaan ehkä pidättele hengitystäni odotellessani...

Vastaa