Miksi Netflix ei toimi?

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 294 katselukertaa

Samsung Smart tv:n kautta käyttämäni Netflix alkoi temppuilla muutamia päiviä sitten. Saan aplikaation auki ja ohjelmavalikon ja vielä pääsen valitsemaan jaksonkin. Mutta käynnistäessäni jakson, aplikaatio ilmoittaa, ettei pysty näyttämään kyseistä jaksoa. Olin yhteydessä Netflixiin ja he totesivat ongelman olevan nettiyhteydessä. Sonera Koti-tv toimii normaalisti, samoin netissä surffailu. Onko Netflixiin laitettu jokin esto? Mitä tehdä nyt?

3 kommenttia

Hei JOJA,

Onko tietokoneella esiintynyt Netflixin kanssa ongelmaa, vai onko ongelma esiintynyt vain telkkarin kanssa?

Voisit kokeilla resetoida modeemia, jos sitä et vielä ollut testannut. Eli paina reset painiketta 30 sekuntia pohjassa ja sen jälkeen käynnistä laite vielä uudelleen. Jos Thomsonin ja telkkarin välissä on muita laitteita niin kannattaa niitäkin boottailla ja tarvittaessa resetoida.

Jos ongelma jatkuu, niin kokeile poistaa TV:stä tuo Netflix app ja asenna se uudelleen.
Ongelma esiintyy myös tabletillani, joten tuskin kyseessä on aplikaatio-ongelma? Olen resetoinut modeemia toistuvasti. Telkkarissani oli aplikaatio tehdasasennuksena, enkä tiedä miten sen saa poistettua. Tabletissa kokeilin jo ilman vaikutusta. Eli mitä seuraavaksi?
Hei JOJA,

Netflixin Facebook sivuilla on myös muilla käyttäjillä ollut ongelmaa eri laitteiden kanssa. Mahdollisesti voisi olla jotain tähän liittyvää.

Toimiiko Netflix tietokoneen kautta, selainversiolla käytettäessä ihan normaalisti vai onko siinäkin ongelmaa?

Onko netti muuten toiminut normaalisti vai oletko huomannut siinä jotain ongelmaa? Jos nettiyhteydessä on muutenkin ongelmaa, niin kannattaa olla vikapalveluumme yhteydessä.

Vastaa