Sonera on perinyt minulta 2 vuotta 24 megan yhteyden hintaa, vaikkei osoitteeseeni saa kuin 8 megan yhteyden. Minulle luvattiin (hyvin vaivautuneesti) soittaa myöhemmin asian tiimoilta, mutta eipä kuulu mitään.
Haluaako Sonera painaa asian villaisella? Näikö Sonera jättää korvaamatta selkeät virheensä? Eli myydään mitä sattuu ja katsotaan huomaako asiakas, ja jos huomaa, ollaan hiljaa...
A
Sinulle kerrottiin Asiakaspalvelusta ADSL-saatavuus osoitteeseesi väärin ja käytössäsi on ollut 24/1M-nopeusluokan ADSL-liittymä marraskuusta 2009 alkaen. Lue tarkempi vastaukseni tähän asiaan ketjusta viewtopic.php?f=54&t=5898&p=24216#p24216
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.