Miksi Sonerasta ei soiteta vaikka luvattiin?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Sonera on perinyt minulta 2 vuotta 24 megan yhteyden hintaa, vaikkei osoitteeseeni saa kuin 8 megan yhteyden. Minulle luvattiin (hyvin vaivautuneesti) soittaa myöhemmin asian tiimoilta, mutta eipä kuulu mitään.
Haluaako Sonera painaa asian villaisella? Näikö Sonera jättää korvaamatta selkeät virheensä? Eli myydään mitä sattuu ja katsotaan huomaako asiakas, ja jos huomaa, ollaan hiljaa...

1 kommentti

Sinulle kerrottiin Asiakaspalvelusta ADSL-saatavuus osoitteeseesi väärin ja käytössäsi on ollut 24/1M-nopeusluokan ADSL-liittymä marraskuusta 2009 alkaen. Lue tarkempi vastaukseni tähän asiaan ketjusta viewtopic.php?f=54&t=5898&p=24216#p24216

Vastaa