Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pupi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi Totaalia ei voi vaihtaa Huippuun

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Miksi Totaalia ei voi päivittää Huipuksi, hinta on sama. Lisäksi Totaali poistettu valikoimista.
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pupi!

Liittymätyypin muutos pitäisi onnistua kerran laskutuskaudessa. Epäilen että tässä on jotain uutuuden kankeutta vaihtamisessa kun on kyseessä alennushinta. Voidaan kyllä päivittää paketti Asiakaspalvelun kautta jos niin haluat. Tarvitsemme kuitenkin henkilötunnuksesi loppuosan vahvistuksena. Jos et halua sitä tätä kautta antaa niin voit laittaa yksityisviestiä vaikka Facebookin kautta niin saadaan paketti päivitettyä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut