Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pehani_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi häiriöilmoitukset eivät ole ajantasalla?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hangossa ei varmaankaan koko päivänä ole kiinteä laajakaista toiminut. Häiriötiedotteissa ei kyllä asiasta hiiskuta mitään!
4 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4528 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kukaan ei jaksa päivittää pienen alueen häiriöitä.

Tämä sinun vikasi joka on koko Hangon alueella?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Pehani_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
No - Jos ei toimi keskustan alueella, eikä minulla, ja tiedän, että olemme soneran keskuksen eri puolilla ja eri kaapeleissa = on merkittävä osa kaupunkia.
olkitu
Kunniajäsen
  • 744 custom-general.kudos
  • 4528 custom-general.replies
  • 127 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olet siis aivan varma että vika on Soneran kaapeleissa, ettei olisi sinun kaapelissasi? Ja olet myöskin varma että sama vika olisi koko kaupungissa kun asut keskustassa?

Onko naapureillakin sama ongelma?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pehani,

Onko yhteydessä ongelmaa edelleen?

Yhteytesi näyttää olleen ylhäällä ainankin 2 vuorokautta, 2 muutaman minuutin pituista katkosta lukuunottamatta. Modeemin IP-hautkin näyttävät normaalilta 6.-8.9. välillä.

En myöskään löytänyt muita laajakaistaan liittyviä vikailmoituksia Hangon alueelta.

Mikäli yhteydessä on kuitenkin ongelmaa edelleen, niin kokeilethan käynnistää laitteet uudelleen. Voit kokeilla myös resetoida palvelureitittimen, painamalla reset painketta pohjassa 30 sekunnin ajan ja käynnistä laite tämän jälkeen vielä uudelleen. Mikäli ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut