Miksi laajakaistan saatavuuskysely antaa väärää tietoa?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

KeskiSuomessa on tullut saatavuuden piiriin maaliskuussa useita ns. kyläkaistojen alueita. Netin kautta tilaus onnistuu, osalle ilmoitus puhelimitse että ei onnistukaan vaikka tilaus vahvistettu ja osalle onnistuukin.
Myös naapureista toiselle onnistuu ja toiselle ei. Talojohdot keskittimeltä 500m ja 450metriä.
Postinroalue 41930 LSLP keskitinalue.
Asiasta oltu yhteydessä as.palveluun noin vko sitten ja tänään viimeksi. Mistä oikeaa tietoa?

1 kommentti

Saatavuuskyselysivumme http://www.sonera.fi/tilaa/laajakaista kertoo alustavan liittymien saatavuustiedon tiettyyn osoitteeseen, mutta liittymän lopullinen saatavuus varmistuu tilauksen vastaanottamisen jälkeen. Jos selviää, että alueelle ei jostain syystä olekaan liittymän saatavuutta, asiakaspalvelumme on yhteydessä asiakkaaseen ja ilmoittaa saatavuuden puuttumisesta.

On hankala sanoa tarkasti mistä kertomassasi asiassa on kyse, mutta epäilen, että kyse voi olla virheellisestä saatavuustiedosta saatavuussivuillamme tiettyyn osoitteeseen. Liittymän saatavuusasia on mahdollista selvittää tarkasti asiakaspalvelumme, 0200 17000 (pvm/mpm) kautta. Jos asiakaspalvelussamme havaitaan jokin virhe saatavuustiedoista, havaittu virhe pyritään korjaamaan kauttamme mahdollisimman nopeasti. Olen välittänyt viestisi tiedoista myös palautetta eteenpäin asian tutkimiseksi.

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa