Miksi vanhoille asiakkaille ei tarjauksia?

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Ihan älytön pommitus on ollut puhelinmyyjiltä kun määräaikainen sopimus on loppumassa soneran kanssa. Sehän olisi tietenkin hienoa jos he tarjoisivat aina samoja tarjouksia kun teillä on tuossa nettisivun alussa, eli 19,90e/kk, mutta ei kun viime viikolla tuli joku 39,90e/k ja tänään soittivat niin TARJOUS oli noussu jo 42,90e/kk.

Eli uusille asiakkaille tarjotaan hirmu halvalla ja vanhoille nostetaan noita ""TARJOUKSIEN"" hintoja joka viikko.

En varmasti ota tuota 42,90e/kk jos teillä luvataan 19,90e/kk tarjous oli se nyt vaikka uusille.

Aivan varmaan jää tuo summa 19,90e/kk vielä kaivamaan tuon määräaikaisen jälkeen enkä viiti jatkaa soneran kanssa tätä ylihintaista netin ostoa, jos he eivät osaa tarjota oikeasti jotain oikeaa TARJOUSTA edes vanhalle asiakkeellensa.

Onko tämä edes lain vastaista tarjota joillekkin ihmisille halvemmalla kuin toisille?

Eikös tämä ole melkein sama kun kun ruokakaupassa olisi tarjous, että nuoret ja kauniit saavat 1/4osalla alennusta ja vanhat ja rumat maksavat 4kertaa enemmän ostoksistaan?

5 kommenttia

Itse sain myös samanlaisia "tarjouksia", kun viihdepaketin sopimus oli loppumassa. Soittamalla hinta kuitenkin laski 30 euroon kuussa (24kk), joka on halvempi kuin mitä uusille asiakkaille tarjotaan. Tuo 20 euroa ei kuitenkaan ole kuin 1. vuoden hinta, ja siihen kuuluu vaan pelkkä netti.

Kyllähän tuosta toiminnasta silti sellainen tunne jäi, että vanhoja asiakkaita koitetaan huijata uusiin määräaikaisuuksiin korkeilla hinnoilla. Harmi vaan, että kuidun kautta netin saa ainoastaan Soneralta.
Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
Puhelimitse myyjät pommittivat kun määräaikaisuus oli loppumassa. Tarjosivat liittymää liki siedettävällä hinnalla mutta haluamaani yhdistelmää ei ollut listalla. Sitten soitin suoraan myyntipalveluun ja jo löytyi sopiva paketti ja hinta. (Tuplanetti ilman täällä toimimatonta 4G:tä)

Soita suoraan myyntipalvelunumeroon (vaikka useampia kertoja) niin tarjoukset kyllä paranevat.
Muakin on pommittaneet ja välillä sellasiin aikoihin, että ei voi käsittää. En ole vastannut, koska todennäköisesti pilaisin sen puhelinmyyjän päivän sanomalla pari valittua mielipidettä Soneran toiminnasta vanhojen asiakkaiden suhteen.
Päivää.

Teiltä päin piti jonkun soittaa viimeviikolla ja tarjoilla jotain oikeita tarjouksia tosta laajakaista liittymästä, mutta puhelua ei ole vielä tullut.

Yritin soittaa myyntipalveluun mutta vastaajanne työnsi minut asiakaspalvelun puolelle enkä jaksanut ootella 20+minuuttia, että sieltä joku vastaisi.

Mistä löydän omien sivujen kautta tuon "chat" ominaisuuden. Olen yrittänyt nyt pari päivää sitä sieltä etiskellä, mutta en ole löytänyt.

Joku soneralainen vastatkaaminulle nopeasti, kiitos



"Muokattu kivemmaksi"
Sähäkkää asiakaspalvelua

Vastaa