Ei toimi nauhoitettujen katselu aika ajoin, stoppaat katselun hyppää listauksessa alkuun.. ei saa nauhoitettua, jipii sonera palkitsee sen lisäkanavilla? voi vee!! jos kesällä nimen omaan haluais nauhoittaa joitain kun ei malta olla sisällä katsomassa telkkua, ja se ei toimi, ni hyvitys on LISÄKANAVAT!!! haloo, ei kesällä sellaiset mitään hyvitystä ole. Ja nyt on koko veen boksi pimee!!!! vanha topfield (vuodelta papu) joka valitettavasti hajos päihitti tän ****** mennen tullen.. jipii, saan helkutisti soneralla nauhotusaikaa, bileet, vaan laskekaa jos ootte nauhoittanut sen kaiken täyteen, kerkeettekö katsomaan ne ennen kuin vanhenee?
Kohta lentä koko paska ikkunasta makso mitä makso!!!!
Terveisiin kohta entinen (toivottavasti) sonera viihteen asiakas
Mika Blomqvist
A
Hei Miksuu
Todella ikävää kuulla ongelmistasi ja ettemme ole pystyneet kyseistä palvelua sinulle nyt kunnolla tuottamaan. Kesällä ei tosiaankaan malta pysyä sisällä tuijottamassa televisiota vaan tallentaminen on se juttu, mitä haluaa sadepäivien varalle tehdä.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää. Oletko tehnyt asiasta vielä aiemmin vikailmoitusta?
Todella ikävää kuulla ongelmistasi ja ettemme ole pystyneet kyseistä palvelua sinulle nyt kunnolla tuottamaan. Kesällä ei tosiaankaan malta pysyä sisällä tuijottamassa televisiota vaan tallentaminen on se juttu, mitä haluaa sadepäivien varalle tehdä.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää. Oletko tehnyt asiasta vielä aiemmin vikailmoitusta?
A
Ja taas kerran kun ois huono ilma ja hiukan aikaa katsoa nauhoituksia niin error 521 eli ei tarttee katsoo mitään.. kun sais edes koneella katsoa niitä, niin kuin kilpailijalla, mutta kun ei ( yksi niistä kehitysidoista joita pyydetään mutta asialle ei tapahdu mitään)
A
Hei Miksuu,
Viihdepalvelussa oli vikatilanne, joka vaikutti mm. tallenteisiin. Vika on jo korjattu. Saitko tallenteet jo toimimaan?
Jos tuota virhekoodia esiintyy edelleen, niin kokeile vielä resetoidaThomson palvelureititin ja käynnistä digiboxi tämän jälkeen uudelleen.
Viihdepalvelussa oli vikatilanne, joka vaikutti mm. tallenteisiin. Vika on jo korjattu. Saitko tallenteet jo toimimaan?
Jos tuota virhekoodia esiintyy edelleen, niin kokeile vielä resetoidaThomson palvelureititin ja käynnistä digiboxi tämän jälkeen uudelleen.
A
Ji ne lopulta toimimaan, mutta ko virhettä on tolkuttoman usein, ja olen kyllä buuttaillut kaikkia, vaan sekään ei aina auta.
Välillä kun tallenteet alkavat nykimään ja usein pysähtelemään kokonaan thomsonin buutaus yleensä auttaa siihen hetkeksi.. mutta jaksaisi olla sitäkään kokoajan buuttaamassa ja pätkittämässä muiden nettiä jotka koneilla haluaisi olla
Välillä kun tallenteet alkavat nykimään ja usein pysähtelemään kokonaan thomsonin buutaus yleensä auttaa siihen hetkeksi.. mutta jaksaisi olla sitäkään kokoajan buuttaamassa ja pätkittämässä muiden nettiä jotka koneilla haluaisi olla
A
Hei Miksuu,
Teimme liittymääsi hieman säätöä. Voisit nyt testailla tuliko yhteyteen parannusta.
Teimme liittymääsi hieman säätöä. Voisit nyt testailla tuliko yhteyteen parannusta.
A
Laitoin buutaten säädön jälkeen boksit, katsotaan kuinka käy.
Muuten, olisikos mitenkään mahdollista saada boksin volumea defaultiksi pienemmälle? nyt joka kerta kajahtaa volumet täysille aina uudelleenkäynnistyksen jälkeen?
BTW, unohtui nuissa aikaisemmis antaa kyllä kehuakin, itse netti on toiminut hyvin ja moitteettomasti, ja kunnon nopeudella kokoajan!
Muuten, olisikos mitenkään mahdollista saada boksin volumea defaultiksi pienemmälle? nyt joka kerta kajahtaa volumet täysille aina uudelleenkäynnistyksen jälkeen?
BTW, unohtui nuissa aikaisemmis antaa kyllä kehuakin, itse netti on toiminut hyvin ja moitteettomasti, ja kunnon nopeudella kokoajan!
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.