Minun Sonera -sovelluksen 'kehityskeskustelut' ovat auki!

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Terve,

Kutsuimme noin sata henkilöä Minun Sonera –sovelluksen kautta keskustelemaan ja ideoimaan kanssamme mitä ja miten Minun Sonera –sovellusta tulisi kehittää. Aiemmin saamamme palautteen perusteella sovellukseen kaivataan erityisesti laskutustietoja. Monia vaihtoehtoja keskenämme puntaroituamme päätimme, että asiassa pitää kuulla niitä, jotka palveluita käyttävät. Keskitymme siis tässä keskustelu- ja ideointisessiossa purkamaan Minun Sonera –sovelluksen kehittämistä ja erityisesti laskutustietojen lisäämistä sovellukseen.

Keskustelusta ja ideoinnista lyhyesti:

1) Sana on vapaa, mutta muistakaa nettietiketti (viewtopic.php?f=48&t=38)

2) Käydään aktiivista keskustelua viikon ajan eli suljetaan keskustelu viikon päästä maanantaina 12.3.

3) Evästämme keskusteluita muutamilla aiheilla viikon aikana johon toivomme teidän ottavan kantaa.

4) Arvomme 12.3. iltapäivällä viisi 50€:n lahjakorttia K-ryhmän liikkeisiin. Ilmoitamme voittajat tällä keskustelupalstalla ja otamme erikseen yhteyttä kuhunkin voittajaan.

Olemme laittaneet näin alkuun kolme keskusteluaihiota Minun Sonera –sovelluksen kehitykseen liittyen. Käy kirjoittamassa omat näkemyksesi, kokemuksesi tms. jokaisessa näistä aihioista. Lue myös muiden kokemuksista ja kommentoi halutessasi niitä. Meidän Sonera-tiimimme seuraa keskusteluita ja tekee päivittäin yhteenvedot, joiden perusteella (tarvittaessa) lisätään aihioita ja tarkentavia kysymyksiä teille. Esiinnymme keskustelupalstalla nimellä ’Sonera-asiantuntija’. Meiltä voi myös kysyä kysymyksiä, joihin pyrimme vastaamaan ajan ja paikan salliessa välittömästi.

Siispä aloitetaan. Aihiot ovat listattu alla ja keskustelualueet löytyvät alempaa tältä keskustelupalstalta. Lue aihe ja 'vastaa viestiin'.

- Kerro kokemuksistasi MS-sovelluksen käyttäjänä – mitä hyvää, mitä huonoa?
(viewtopic.php?f=108&t=8782)

- Onko MS-sovelluksen käytössä erityisesti jotain joka hämmentää?
(viewtopic.php?f=108&t=8781)

- Mitä laskutietoja pitäisitte hyödyllisinä MS-sovelluksessa?
(viewtopic.php?f=108&t=8780)

Terveisin
Kaisa, Ilpo & Jesse

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa