Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
asiakkaanne_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 13 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä Discovery viipyy?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei!
Eilen muuttoilmoituksen yhteydessä sopimusta jatkettiin kahdella vuodella ja siihen tuli vuoden Discovery veloituksetta. Sain myös tekstiviesti ilmoituksen eilen, että "Hei! Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa...." Mutta kanavaa ei vieläkään näy ohjelmistossa, eikä ohjelmakirjostonkaan Discorya voi käyttää, vaikka käynnistin laitteen uudelleen (virrat pois/päälle käynnistys). Missähän kanava viipyy?
1 vastaus
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka asiakkaanne!

Uusi sopimus lähtee rullaamaan uudessa osoitteessa. Eli tässä kohtaa myös uuteen tarjoukseen sisältyvä Discovery näkyy ruudussa siirron jälkeen, 14.10.14.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut