Missä firmassa liittymä, minne soittaa?ostettu omakotitalo

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi,

Eli ostettiin omakotitalo, ihka ensimmäinen sellainen, paljon on sellaista mitä ei tiedetä. Tv- ei näy, ja päädyttiin siihen tulokseen että tämä kuitenkiin kuuluu kaapeli verkkoon, koska johdot menee ulkoseinästä maahan, ei mihinkään harava-antenniin, jollainen meillä kummallakin on aiemmilla kotipaikoilla ollut.

Eli mihin sitä nyt pitäisi soittaa että saisi selville, miksi tv ei toimi, onko liittymää missään jo voimassa? Se tiedetään että aiemmalla omistajalla ollut joidenkin asioiden suhteen maksuongelmia, eli olisiko siksi liittymän myyjä laittanut tv:n poikki tai vastaavaa? Kaapeli tv ajateltiin kuitenkiin käyttöön tässä ottaa, jos ja kun saadaan johonkin sopimus...

3 kommenttia

Kunniamerkki +7
Käy tutustumassa uusiin naapureihisi ja kysy samalla heiltä.
Tai käy osoitteessa http://www.kaapelitelevisio.fi/

Niin ja muistattehan senkin, että kaapeli- ja antenniverkon lähetykset tarvitsevat omanlaisensa vastaanottimen. Uusissa televisioissa on usein molemmat, mutta vanhemmissa laitteissa vain toisen järjestelmän vastaanotin.

Onnea uuteen kotiinne.
Hei liisa-eeva, maksavaasiakas antoikin jo hyviä neuvoja. Voit myös tarkistaa kaapeli-TV saatavuuden asiakaspalvelustamme, numero 0200 17000 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30.
Kiitos tiedosta! Meiltä löytyy pari vuotta vanha laajakuva tv, eli pitäisi toimia kummassakin verkossa, ennen toiminut ainain kaapeliverkossa.

Vastaa