Ei pidä paikkaansa. Ohessa ote toisesta keskustelusta, johon kirjoitin tästä lauantai-iltana:
Yritin irtisanoa varmuuden vuoksi - vaikken ole sitä tilannut - kanavapakettia välittömästi ohjeiden mukaisesti (apua ongelmiin > jätä viesti asiakaspalveluun > palvelupyyntö > tv-asiat > irtisanominen).
Menen omille sivuille. Valitsen: "Apua ongelmiin." Seuraavalta sivulta valitsen "Lähetä viesti asiakaspalveluun." Ja avaa.
Uusi ikkuna, "Palvelupyyntö" ja "Lähetä viesti asiakaspalveluun". Valitsen TV-asiat.
Seuraava ikkuna: "Palvelupyyntö henkilökohtaiselle asiakasneuvojalle. Lähetä liittymääsi koskeva pyyntö asiakaspalveluumme tällä lomakkeella." Ja valitsen taas TV-asiat ja "Kanavapakettien muutoksia".
Uusi ikkuna:
"Tilaukset, Irtisanomiset, Osoitemuutokset
Pyydämme, että täytät palvelupyynnön mahdollisimman huolellisesti, tämä nopeuttaa asian hoitamista. Voit tarkentaa asiaasi lomakkeen lopussa olevaan vapaa tekstikenttään. Voit etsiä vastauksia tai esittää kysymyksiä Keskustele ja kysy -palstalla.
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on noin viikon viive. Pahoittelemme viivettä, mutta hoidamme viiveestä huolimatta kaikki saapuneet palvelupyynnöt. Kiireellisissä asioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ma-pe 8-20, la 9-16.30." Klikkaan Aloita.
Uusi ikkuna:" Valitsen "Haluan tilata tai poistaa kanavapaketin." Ja seuraava.
Uusi ikkuna: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun."
"Varaa aika, niin soitamme sinulle. Palvelu sopii hyvin monimutkaisempienkin asioiden käsittelyyn."
Ja, kun klikkaan 'siirry'-painiketta, siirryn takaisin valikon ensimmäiselle sivulle. Kerran valikkoon tuli mennyt viikko ja ilmoitus, ettei vapaita aikoja löydy. Anteeksi, mutta mikä palvelu tämä on?