Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä ilmainen tapa tehdä kanavapakettimuutoksia?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Olisinpa perunut pariksi kuukaudeksi yhden paketin, mutta omilta sivuilta (olen myös laajakaista asiakas) ei voi asiasta tehdä palvelupyyntöä. Tai sitten se on taas piilotettu johonkin mistä sitä ei löydä.

Asiakaspalveluun ei voi varata varata edes aikaakaan, kun ei tarjoa vapaata aikaa.

0200 numeroon en ala soittamaan, kun siellä saa jonotella yli 30min jos edes vastataan.

Tulisikohan joskus mahdolliseksi tehdä kanavamuutoksia omien sivujen kautta.
9 vastausta
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Palvelupyyntöihin tuli nopealla aikataululla muutoksia, eikä kanavapakettien poistamista enää ole mahdollista hoitaa palvelupyynnöllä. Ajanvarausaikoja on tulossa lähiaikoina laajakaista- ja kaapeliasioiden hoitamiseen. Ne ovat yleensä kovin suosittuja, joten ajat varataan varmasti nopeasti.

Puhelinpalvelumme ruuhkatilanne on tiedossa ja pyrimme tekemään parhaamme, että jonot saataisiin hallintaan. Jonotilanne vaihtelee melko paljon, joten suosittelen ottamaan puhelimitse yhteyttä. Ymmärrän kyllä pettymyksesi tilanteeseen, mutta soittamalla asiasi saadaan hoidettua kuntoon niin pian kuin mahdollista.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Nible
Vakiokalustoa ☆☆
  • 8 custom-general.kudos
  • 326 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Eipä sitten tarvitse muutella kanavia ja varmaan tulee sitten nuo loputkin peruttua siinä vaiheessa kun määräaikaisuus loppuu niistä. Tosin jos sittenkään onnistuu koko homma.

Ei huvita jonotella yli puolta tuntia kuunnellen jotain ilmoituksia että asiat voi hoitaa jonottamatta netin kautta.
rele_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 14 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tätä samaa minäkin ihmettelen. Kytketäänkö ne kanavat näkyviin tökkimällä Kronen rimaan johtoja ja siksi kestää vai mikä tässä kaikessa on niin hankalaa? Welhon entisenä asiakkaana olen vain tottunut siihen että asiat saa hoidettua nopeasti ja paketiy kytketään heti ja irtisanominen onnistuu myös verkon kautta. Olette siellä Soneralla liian tietoisia siitä että sopimus on määräaikainen ja siksi voi asiakkaita kyykyttää miten haluaa. Oma vikahan tämä on. MenIn rikkomaan jotain joka toimi. Oli ennen welhon 200M kaista ja kaapelikanavat ja hyvin toimi. Samoin asiakaspalvelu. Nyt on 50M kaista 120ms pingillä ja kanavapaketti jota ei voi vaihtaa, eikä uusia tilata. Yhä näky että tilaamani kanavat on käsittelyssä. Eikö teillä tosiaan ole automaattista järjestelmää.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kanavapakettien irtisanominen onnistuu palvelupyynnöllä. Pyynnön voit jättää kohdasta apua ongelmiin -> jätä viesti asiakaspalveluun -> palvelupyyntö -> tv-asiat -> irtisanominen. Tämän linkin alta löytyy kanavapakettien irtisanominen. Mikäli haluat tilata uusia kanavia palveluusi, ota yhteyttä Myyntipalveluumme p. 0800 133133 (ma-pe 8-20, la 9-16.30).
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
maruau_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 17 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei pidä paikkaansa. Ohessa ote toisesta keskustelusta, johon kirjoitin tästä lauantai-iltana:

Yritin irtisanoa varmuuden vuoksi - vaikken ole sitä tilannut - kanavapakettia välittömästi ohjeiden mukaisesti (apua ongelmiin > jätä viesti asiakaspalveluun > palvelupyyntö > tv-asiat > irtisanominen).

Menen omille sivuille. Valitsen: "Apua ongelmiin." Seuraavalta sivulta valitsen "Lähetä viesti asiakaspalveluun." Ja avaa.

Uusi ikkuna, "Palvelupyyntö" ja "Lähetä viesti asiakaspalveluun". Valitsen TV-asiat.

Seuraava ikkuna: "Palvelupyyntö henkilökohtaiselle asiakasneuvojalle. Lähetä liittymääsi koskeva pyyntö asiakaspalveluumme tällä lomakkeella." Ja valitsen taas TV-asiat ja "Kanavapakettien muutoksia".

Uusi ikkuna:
"Tilaukset, Irtisanomiset, Osoitemuutokset
Pyydämme, että täytät palvelupyynnön mahdollisimman huolellisesti, tämä nopeuttaa asian hoitamista. Voit tarkentaa asiaasi lomakkeen lopussa olevaan vapaa tekstikenttään. Voit etsiä vastauksia tai esittää kysymyksiä Keskustele ja kysy -palstalla.
Palvelupyyntöjen käsittelyssä on noin viikon viive. Pahoittelemme viivettä, mutta hoidamme viiveestä huolimatta kaikki saapuneet palvelupyynnöt. Kiireellisissä asioissa ottakaa yhteyttä asiakaspalveluumme 0200 17000 (mpm/pvm) ma-pe 8-20, la 9-16.30." Klikkaan Aloita.

Uusi ikkuna:" Valitsen "Haluan tilata tai poistaa kanavapaketin." Ja seuraava.

Uusi ikkuna: "Pahoittelemme, mutta emme voi tarjota itsepalvelua tästä asiasta. Voit varata sinulle sopivan ajan asiakaspalvelusta ja me soitamme sinulle, vaihtoehtoisesti voit soittaa asiakaspalveluun."

"Varaa aika, niin soitamme sinulle. Palvelu sopii hyvin monimutkaisempienkin asioiden käsittelyyn."

Ja, kun klikkaan 'siirry'-painiketta, siirryn takaisin valikon ensimmäiselle sivulle. Kerran valikkoon tuli mennyt viikko ja ilmoitus, ettei vapaita aikoja löydy. Anteeksi, mutta mikä palvelu tämä on?
pekkafin_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
tilaaminen toimii mutta peruminen on tahallisesti hankalaa saateko mtv paketin pois?vai kuluttajaasiamiehen puoleenko on käänyttävä??
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
pekkafin kirjoitti:
tilaaminen toimii mutta peruminen on tahallisesti hankalaa saateko mtv paketin pois?vai kuluttajaasiamiehen puoleenko on käänyttävä??


Kanavapaketin voit perua soittamalla asiakaspalveluumme tai jättämällä palvelupyynnön Omilta Sivuilta. Jos päädyt jättämään palvelupyynnön, oikea polku on: Apua ongelmiin > jätä viesti asiakaspalveluun > palvelupyyntö > tv-asiat > irtisanominen. Tärkeää on huomioida, että tv-asiat -kohdan jälkeen tulee valita irtisanominen, ei kanavapakettien muutoksia.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
makkaramestari_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kanavapaketin voit perua soittamalla asiakaspalveluumme tai jättämällä palvelupyynnön Omilta Sivuilta. Jos päädyt jättämään palvelupyynnön, oikea polku on: Apua ongelmiin > jätä viesti asiakaspalveluun > palvelupyyntö > tv-asiat > irtisanominen. Tärkeää on huomioida, että tv-asiat -kohdan jälkeen tulee valita irtisanominen, ei kanavapakettien muutoksia.[/quote]

Aika turhaa on tota joka viestiketjussa mainostaa, kun tuolta ei voi kanavapakettaja irtisanoa saati jättää palvelupyyntöä asian suhteen...
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
makkaramestari kirjoitti:
Kanavapaketin voit perua soittamalla asiakaspalveluumme tai jättämällä palvelupyynnön Omilta Sivuilta. Jos päädyt jättämään palvelupyynnön, oikea polku on: Apua ongelmiin > jätä viesti asiakaspalveluun > palvelupyyntö > tv-asiat > irtisanominen. Tärkeää on huomioida, että tv-asiat -kohdan jälkeen tulee valita irtisanominen, ei kanavapakettien muutoksia.

Aika turhaa on tota joka viestiketjussa mainostaa, kun tuolta ei voi kanavapakettaja irtisanoa saati jättää palvelupyyntöä asian suhteen...


Palvelupyyntö-lomake on käytettävissä ja kanavapaketit voi sitä kautta irtisanoa useaan kertaan mainitun polun avulla. Pyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä. Mikäli palvelupyynnön jättäminen ei onnistu, en keksi muuta syytä kuin ettet ole kirjautunut pääkäyttäjän tunnuksilla Omille Sivuille.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.