Missä liittymäni tiedot?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Hei!
Miksi täällä sivustolla ei ole tietoja, että minulla on soneran liittymä, joka aktivoituu 9.9? Kun siinä oli ongelmia, sen piti alkaa toimia jo ajat sitten. Soneran sivusto käskee vain tilata uuden liittymän, mutta en todellakaan aio tilata, koska minulla on jo uusi liittymä. Olisin halunnut saada siihen liittymään tuon spotifyn. Miten se onnistuu?

1 kommentti

Hei mirtzi!

Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa mikä liittymäsi tilanne tällä hetkellä on. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta.

Vastaa