Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Missä mättää???

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
- Kaikki kanavat pimahti
- Ei pääse setting:hin boottaan boxia, koska pimeetä on
- Onnex vanha boxi toimii eli sitä kautta näkee tv:tä (ps. ei ole siis Soneran kautta tulevaa kaistaa vaan DNA:n kaapeli)

Missä vika, kuka vastaa, minä maksan (mistä?)

Ps. nikkini kautta näette tietoni eli jätetään ne normi lätinät veks.
11 vastausta
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Oho nyt kuuluu jo ääni..... tiä vaikka kuvakin palais jossain vaiheessa????
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei tuonut yö muutosta asiaan eli tilanne edelleen sama --> ääni kuuluu mutta kuvaa ei tule.

Onko boxi sökö?
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitän hyvistä vastauksista(?).

Tilanne nyt ohi. Viimeisin "virtabootti" auttoi asiassa.
Timo-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 213 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moikka zaccy!

Hyvä, että sait ongelman itse ratkaistua 🙂 Mikäli tuosta virtabootista ei ole apua, kannattaa testata digiboksin resetoimista osoitteesta www.sonera.fi/viihde-vika löytyvän ohjeen mukaisesti. Jos siitäkään ei ole apua niin tilannetta tarvitsee tutkia hieman tarkemmin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Jeps täytyy testata boxin resetointia koska nyt siinä boxissa on todella ikävä ominaisuus:
- tallenteet & ohjelmakirjastojen leffat katkeavat virheeseen n monta kertaa per katselukerta. Tallenteet saattaa saada jatkumaan siitä kohtaa missä tuli virhe, mutta normaalimpi tilanne on se että tallenne alkaa alusta. Joissakin tilanteissa joutuu boottaamaan koko boxin ennekuin saa mitään näkymään.

Raportoin myöhemmin auttoiko resetointi.
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Resetoinnista ei ollut apua eli tallenteet pätkivät edelleen.

Mitäs seuraavaksi, lähetättekö uuden boxin vai mitä?
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tekasin vikailmoituksen tästä.
Toivon että asia korjaantuu piakkoin kun alkaa toi v...tutuskäyrä aina iltasesta nousee tappiin.....
zaccy_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 22 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
....ja nyt ihan aikuisten oikeasti....

Alkaa ihan oikeasti ketuttaan 100:lla!!! Tallenteita ei näy eli niitä ei pysty valkkaamaan. Näin lapsellisena (~pieniä lapsia siis on) työläisenä kun tämän asian kerron niin milloinkahan se leffan katselu aika olisi!?!

Kun teille sen ~50 eukkoo kuussa maksan niin haluan myös rahoilleni vastinetta!!!
Nyt alan summaamaan illat milloinka palvelunne ei toimi sopparin mukaisesti ja lasku tulee perästä eli siinä vaiheessa kun joskus saatte tään palvelunne toimimaan.

Alkaa huumori loppumaan!!!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei zaccy,

Hyvä että olit vikailmoituksen jo tehny. Ongelma on tällä hetkellä selvityksessä. Toivotaan että saadaan ratkaisua mahdollisimman pian, niin saadaan palvelu pelaamaan kunnolla.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut