Missä mättää???


- Kaikki kanavat pimahti
- Ei pääse setting:hin boottaan boxia, koska pimeetä on
- Onnex vanha boxi toimii eli sitä kautta näkee tv:tä (ps. ei ole siis Soneran kautta tulevaa kaistaa vaan DNA:n kaapeli)

Missä vika, kuka vastaa, minä maksan (mistä?)

Ps. nikkini kautta näette tietoni eli jätetään ne normi lätinät veks.

11 kommenttia

Oho nyt kuuluu jo ääni..... tiä vaikka kuvakin palais jossain vaiheessa????
Ei tuonut yö muutosta asiaan eli tilanne edelleen sama --> ääni kuuluu mutta kuvaa ei tule.

Onko boxi sökö?
Kiitän hyvistä vastauksista(?).

Tilanne nyt ohi. Viimeisin "virtabootti" auttoi asiassa.
Moikka zaccy!

Hyvä, että sait ongelman itse ratkaistua 🙂 Mikäli tuosta virtabootista ei ole apua, kannattaa testata digiboksin resetoimista osoitteesta www.sonera.fi/viihde-vika löytyvän ohjeen mukaisesti. Jos siitäkään ei ole apua niin tilannetta tarvitsee tutkia hieman tarkemmin.
Jeps täytyy testata boxin resetointia koska nyt siinä boxissa on todella ikävä ominaisuus:
- tallenteet & ohjelmakirjastojen leffat katkeavat virheeseen n monta kertaa per katselukerta. Tallenteet saattaa saada jatkumaan siitä kohtaa missä tuli virhe, mutta normaalimpi tilanne on se että tallenne alkaa alusta. Joissakin tilanteissa joutuu boottaamaan koko boxin ennekuin saa mitään näkymään.

Raportoin myöhemmin auttoiko resetointi.
Resetoinnista ei ollut apua eli tallenteet pätkivät edelleen.

Mitäs seuraavaksi, lähetättekö uuden boxin vai mitä?
Tekasin vikailmoituksen tästä.
Toivon että asia korjaantuu piakkoin kun alkaa toi v...tutuskäyrä aina iltasesta nousee tappiin.....
....ja nyt ihan aikuisten oikeasti....

Alkaa ihan oikeasti ketuttaan 100:lla!!! Tallenteita ei näy eli niitä ei pysty valkkaamaan. Näin lapsellisena (~pieniä lapsia siis on) työläisenä kun tämän asian kerron niin milloinkahan se leffan katselu aika olisi!?!

Kun teille sen ~50 eukkoo kuussa maksan niin haluan myös rahoilleni vastinetta!!!
Nyt alan summaamaan illat milloinka palvelunne ei toimi sopparin mukaisesti ja lasku tulee perästä eli siinä vaiheessa kun joskus saatte tään palvelunne toimimaan.

Alkaa huumori loppumaan!!!
Hei zaccy,

Hyvä että olit vikailmoituksen jo tehny. Ongelma on tällä hetkellä selvityksessä. Toivotaan että saadaan ratkaisua mahdollisimman pian, niin saadaan palvelu pelaamaan kunnolla.
Heps, nyt näyttää paremmalle eli tallenteet & ohjelmakirjastojen ohjelmat toimii pätkimättä.

Jos jostain haluisi vielä nillittää niin tiedottamisesta. Olitte ilmeisesti linjoilla palauttanut modeemin tehdasasetuksiin, koska wlan:n ssid / security code olivat vaihtuneet. Meni siinä tunti jos toinenkin ennenkuin sen hiffasi.

Just vaimo soitteli ja kertoili että netti taas kaput - vahva epäilys että vastaava resetointi tehty jälleen.

Nooh pääasia että alkuperäiset probleemot korjattu ja wlan asetukset kyll saa suht näppärästi palautettua omiin asetuksiin.....
Hei zaccy,

Hieno juttu että ongelma tuli muuten kuntoon.

Palvelureitittimen ohjelmistoa oli päivitetty vianselvityksen yhteydessä, niin siinä oli nyt ilmeisesti samalla asetukset palautuneet tehdasasetuksille. Pahoittelut siitä.

Jatkossa tuota ei pitäisi enää käydä näillä uudemmilla ohjelmistoilla. Eli päivityksen yhteydessä pitäisi nuo asetukset säilyä muistissa kun ohjelmistoa päivitellään.

Vastaa